“Aangename vlucht, vriendelijke crew”
Beoordeling van Transavia

15 maart 2020 beoordeeld

Aangename rustige vlucht, cabine personeel was vriendelijk en professioneel.
Stoelruimte is beperkt, maar doenbaar voor een vlucht van 2 uur.

15 maart 2020 beoordeeld

Prima budgetvlucht, aardig en vlot personeel. Verkoop van drankjes en eten alswel cadeauartikelen ging vlot.

15 maart 2020 beoordeeld

Vriendelijk personeel. Mijn vriend had plek in midden, maar paste niet echt goed, personeel hielp mee hier een oplossing voor te vinden. Snelle incheck- en boarding procedure

15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles is gegaan zoals gepland. Waren zelfs 15 minuten eerder geland. Stewardessen waren attent en servicegericht. Stoelruimte wel erg krap, met name omdat er een nogal fors persoon naast ons aan de tegemoet zat, die constant de armleuning bezet hield, dit vond ik in de middenstoel niet erg prettig. Ook viel ze in slaap en lag heel hard te snurken.

15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede en vriendelijke service.
Gratis drankje gekregen voor het inwisselen van kleingeld wat tekort was bij de service wagen.