“Erg behulpzaam personeel, helpt mee om oplossing voor beenruimte te zoeken”
Beoordeling van Transavia

15 maart 2020 beoordeeld

Vriendelijk personeel. Mijn vriend had plek in midden, maar paste niet echt goed, personeel hielp mee hier een oplossing voor te vinden. Snelle incheck- en boarding procedure

• Eten en drinken
    • Inchecken en instappen

15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles is gegaan zoals gepland. Waren zelfs 15 minuten eerder geland. Stewardessen waren attent en servicegericht. Stoelruimte wel erg krap, met name omdat er een nogal fors persoon naast ons aan de tegemoet zat, die constant de armleuning bezet hield, dit vond ik in de middenstoel niet erg prettig. Ook viel ze in slaap en lag heel hard te snurken.

15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede en vriendelijke service.
Gratis drankje gekregen voor het inwisselen van kleingeld wat tekort was bij de service wagen.

15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne vluchten gehad en fijne crew. Makkelijk te boeken en handbagage mag in mee in de cabine. Heel fijn!

15 maart 2020 beoordeeld

Vriendelijke bemanning zowel bij inchecken als tijdens de vlucht. Daarnaast ook nog nuttige info van de gezagvoerder bij vertrek en vlak voor de landing.

• Eten en drinken
    • Inchecken en instappen