“terug vanaf de wintersport”
Beoordeling van Transavia

15 maart 2020 beoordeeld

Vriendelijke bemanning zowel bij inchecken als tijdens de vlucht. Daarnaast ook nog nuttige info van de gezagvoerder bij vertrek en vlak voor de landing.

• Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen

15 maart 2020 beoordeeld

niks mis mee, mooie vluchttijden voor ons, alles perfect op tijd, terug zelfs iets te vroeg, wel ruwe landing in eindhoven.
nadeel was dat de koffers ontzettend land weg bleven, maar dat ligt niet aan de maatschappij denk ik.

• Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
15 maart 2020 beoordeeld

Vlucht van en naar Gran Canaria was ook deze keer een fijne vlucht. Gelukkig hadden we weer onze koptelefoons en een goed boek bij ons zodat we ons lekker konden afsluiten van omgevingsgeluiden. Bij de nooduitgang iets meer beenruimte dan normaal en dat is prettig.
Een stoel zat wel wat meer door dan normaal. Daarn mag wel naar worden gekeken.

14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de vertraging goed opgelost.
Wij vliegen graag met Transavia
Dit was voor ons de 1e keer met vertraging.

14 maart 2020 beoordeeld

Was even spannend; vlogen met onze kleindochter van 6 weken. Ging goed. Bagage was goed geregeld! Vlogen op tijd.