“Prettige vlucht”
Beoordeling van Transavia

14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de vertraging goed opgelost.
Wij vliegen graag met Transavia
Dit was voor ons de 1e keer met vertraging.

14 maart 2020 beoordeeld

Was even spannend; vlogen met onze kleindochter van 6 weken. Ging goed. Bagage was goed geregeld! Vlogen op tijd.

14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Jammer dat ze iets te ijverig waren. Had bij binnenkomst mijn powerbank op de stoel aan de andere kant van het gangpad gelegd. Vanwege de drukte bij aankomst op onderzoek uit. Bleek dat ze hem in Eindhoven achter gelaten hadden. Waarom niet even omgeroepen? Jullie pakken de microfoon vaak genoeg voor jullie productverkoop.

• Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
14 maart 2020 beoordeeld

Goede vlucht met aardig personeel. Vliegtuig schoon. Strengere controle handbagage bij boarding vanaf Sevilla.

• Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima service en van tevoren juiste informatie. Alles op tijd ontvangen . Inchecken ging heel gemakkelijk