“Goed”
Beoordeling van Singapore Airlines

15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zodra je het vliegtuig binnenstapt, krijg je het vakantie gevoel.
Wij vliegen al een aantal jaren met Singapore Airlines en SilkAir naar Indonesië.
De crew geeft goede service en is altijd vriendelijk. In al die jaren nog geen vertraging gehad.
Premium economy; ruime zitplaatsen, priority behandeling, book the cook, etc. Een aanrader!

Datum van reis: september 2019
    • Klantenservice
    • Entertainment tijdens de vlucht

14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom gevlogen met Singapore airlines en is het nog steeds de airline met de beste service aan boord. Stewardessen en stewards was niets te veel om het de passagiers naar de zin te maken: permanent kwamen ze langs met drankjes en snacks. Zodra een passagier zijn eten op had, werd het plateau direct opgehaald wat een verademing was aangezien we met een Airbus A350 vlogen / helaas een toestel die niet veel beenruimte verschaft. Dus hoe minder obstakels hoe beter het is voor het zitgerief. Ondanks dat het een lange vlucht was van Singapore naar Amsterdam bleef de crew zich tot de landing inzetten voor goede service. Geweldig.

Datum van reis: maart 2020
14 maart 2020 beoordeeld

Een goed verzorgd vlieg maatschappij. Aardige stewardessen, altijd glimlacht.
De geserveerde voeding is goed, goed warm (wel ijskoude bestek)
Wel jammer, als je helemaal horizontaal wil liggen, moet je “hulp” vragen van de bemanning.

Datum van reis: februari 2020
    • Eten en drinken
13 maart 2020 beoordeeld

Singapore Airlines snapt wat lang vliegen betekent.
De service (eten, tussendoortjes) was meer dan prima geregeld.
Vriendelijk personeel.

Ik miste echt de wifi aan boord. ( had juist mijn laptop meegenomen om wat te werken) In businessclass is wifi gratis, in economy class moest je dat kopen. Niet erg, behalve als je geen creditcard hebt :-(
Boven Europa kon je met "PayPal" betalen, maar buiten Europa werd de betaling niet geaccepteerd. Dus als je op de heenweg bent, koop dan nog boven Europa wat Mb's. Hoe je dat op de terugweg moet regelen? geen idee :-)

Datum van reis: februari 2020
    • Klantenservice
    • Eten en drinken
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Inchecken en instappen
10 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima vlucht. Toestel zo goed als nieuw. Behoorlijke beenruimte. Vriendelijke stewardessen. Redelijke maaltijden.

Datum van reis: maart 2020