“Crimineel”
Beoordeling van Ryanair

21 maart 2020 beoordeeld

doet er alles aan om vluchten geannuleerd door coronacrisis niet te moeten terug betalen. Sinds ze hun handbagage beleid hebben aangepast zijn ze niet eens meer zo lowbudget.
Wij vliegen na deze crisis nooit meer met ryanair

Datum van reis: maart 2020

21 maart 2020 beoordeeld

Krap maar goedkoop. Verkoop in vliegtuig niet te opdringerig, blikje drinken en iets eten duurder dan gehele vlucht. Comfort laat te wensen over, dit word gecompenseerd door de prijs.

Datum van reis: april 2019
15 maart 2020 beoordeeld

goed, vlot, weinig verplichtingen, goede prijs/kwal, vlotte behandeling rugzakje, geen extra en onvoorziene kosten

Datum van reis: maart 2020
15 maart 2020 beoordeeld

Wanneer je bij Ryanair boekt weet je dat service niet groots is. Maar daarom vlieg je wel lowbudget . Dus een bewuste keuze. Daarom ben ik tevreden over deze maatschappij.

Datum van reis: februari 2020
14 maart 2020 beoordeeld

Ik had altijd al een vooroordeel over Ryanair. Wou er eigenlijk liever niet mee vliegen, wegens slechte reputatie. Maar dit zal ik moeten bijstellen. De vlucht(en) waren ok, het personeel heel behulpzaam en vriendelijk. Goeie service. Alles zoals het hoort.

Datum van reis: februari 2020