“Prima vlucht”
Beoordeling van Ryanair

7 december 2017 beoordeeld

De heenvlucht was erg goed, snelle boarding snel vertrek en ook een korte vlucht.
Op de terugweg hadden we een kwartier vertraging maar toch een prettige vlucht.

7 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de derde maal reeds een vlucht gemaakt met Ryanair. Nu naar Corfu, eerder naar Venetie en Barcelona. Steeds alles tip top in orde. We zijn tevreden klanten.

7 december 2017 beoordeeld

Een goedkope vlucht naar Letland.
Ryanair heeft heel veel goedkope vluchten naar mooie bestemmingen.

7 december 2017 beoordeeld

Stond Dusseldorf-Weeze, dus naar Dusseldorf gereist, maar moest naar Weeze 80 km verder met taxi , niet gedaan, dus vlucht gemist.

6 december 2017 beoordeeld

Het was nog diep in de nacht dat we richting Charleroi vertrokken. Het vliegtuig naar Porto vertrok al om 6.40 uur. Even wat problemen met het vinden van de parkeerplaats, vervoer naar het vliegveld ging goed, stukje lopen maar verder verliep alles voorspoedig. Vertrek ook mooi op tijd, prettige vlucht (beviel me aanzienlijk beter dan de vorige keer met Ryanair). Al vroeg op Porto airport en met de comfortabele metro naar het centrum. Voordeel de 1e vakantiedag die je meestal kwijt bent aan reizen, was nu een extra vakantiedag. Volgende keer weer met Ryanair, voor de portemonnee ook interessant. Enig smetje, de pogingen om producten te verkopen maar ja dat snap ik!