“Gewoon prima ”
Beoordeling van Royal Air Maroc

6 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit was meer dan prima. Wel hadden we vertraging opgelopen zodat overstappen op Casablanca lastig werd. Eten aan boord was prima maar onderhoud van het interieur van het toestel was matig en niet schoon. Onze vorige reis naar agadir was met air France KLM. We zouden nu weer voor royal air maroc kiezen. De prijs is bijna de helft. En dan is air France niet echt beter.

6 december 2017 beoordeeld

Vlucht was prima, netjes op tijd. Alleen bagage is niet aangekomen. Kwamen tegen middernacht aan en werden anderhalf uur van het kastje naar de muur gestuurd. Geen bagage. Tel.nr werd genoteerd en als het aankwam zouden we bericht krijgen. Een paar dagen later kwam er bericht, bagage kon opgehaald worden. Echter waren wij op reis. Na een week kwamen we weer aan in Marrakech en we zouden de volgende dag terugvliegen om 4 uur in de ochtend. 3 x gevraagd of we dan terecht konden op dat tijdstip. Er werd ons verzekerd dat dat kon. Dus niet!! Hebben 2 uur rondgerend voordat er iemand kwam met de sleutel om de bagage te pakken. Stress alom want we konden al niet meer 8nchecken. Wat overigens wel is gelukt dankzij de hulp van een medewerker die ons overal doorheen loodste in een megatempo. Rennen naar de gate waar we ook werden opgewacht. We konden nog net de riemen vastmaken en toen vertrokken we. Dus het is wel goedgemaakt.

30 augustus 2017 beoordeeld

Ik heb nu reeds verschillende malen gebruik gemaakt van Royal Air Maroc, en ik ben steeds heel tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding, de stiptheid en de attitude van het vliegend personeel!

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een wat ouder toestel past helemaal in het beeld van de oude Mercedesen in Marokko. Prima kist maar geen moderne entertainment. Eten was boven verwachting goed!! Crew was nogal onhandig maar uiteindelijk komt dat goed. Ze waren wel met een mannetje meer dan gebruikelijk daardoor konden ze het bijsloffen. Maar doorlopend elkaar inhalen in het gangpad om dingen te halen is irritant voor de reizigers. Prijs zat in onze rondreis dus die kan ik niet beoordelen. Als het moet vlieg ik weer met ze maar het heeft niet mijn voorkeur.

26 augustus 2017 beoordeeld

In Casablanca moesten we overstappen op onze vlucht naar Amsterdam. In 2015 en nu in 2017 mochten we om onduidelijke reden niet mee. Enige reactie: 'the gate is closed'. Van andere passagiers begrepen dat Royal Air Maroc regelmatig vluchten overboekt en vervolgens word je op het vliegveld aan je lot overgelaten. Geen enkele service of medewerking, behalve de opmerking: next flight is tomorrow...

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)