“KLASSE VLIEGTUIGEN, BEDIENING, VOEDING met QATAR AIRWAYS”
Beoordeling van Qatar Airways

21 maart 2020 beoordeeld

TOP alles was TOP, de louinges, de vluchten, de wachttijden tijdens de stopover.Wij vliegen normaal 4 à 5 keer per jaar naar Chiang Mai vanuit Parijs CDG.
Vroeger gevlogen met Finnair (8,5/10), EVA AIR (7,6/10) en 1x met OMAN AIR (9/10). QATAR AIRWAYS geven wij een score van 12/10. Bediening, wachttijden, lounges, vluchten ALLES is TOP, SUBLIEM.
Wij vliegen nu enkel en alleen met QATAR AIRWAYS, soms in First Class maar meestal in Business Class, wij hebben firma's in België en in Thailand en vliegen er in normale tijden tot 5x per jaar.

Datum van reis: december 2019

21 maart 2020 beoordeeld

Super goede airline. Op beide vluchten moderne vliegtuigen gehad. Zeer attent en vriendelijk personeel en lekkere maaltijden. Echt een feest om te mogen vliegen met deze airline.

16 maart 2020 beoordeeld

3 maart Businessclass vlucht QR 962 DOH – DPS. Helaas niet de nieuwe Q suite cabine indeling maar nog steeds wel een zee van ruimte, maximale klantvriendelijkheid en het “eet wanneer je maar wilt” concept werkt op zo’n lange vlucht uitermate plezierig uit. Klanten service staat bij Qatar echt hoog in het vaandel bij iedere medewerker en dat merk je aan alles.
De businessclass lounge op DOH vonden wij erg massaal en ongezellig; dat viel ons eigenlijk een beetje tegen.

16 maart 2020 beoordeeld

2 maart Business class vlucht QR274 AMS – DOH in Qatar’s nieuwe business class, de Qsuite. De Qatar Airways Qsuite is buitengewoon ruim; een soort eigen kamer voorzien van een deur. Op die manier kun je genieten van meer privacy dan de oudere business class. De stoelen staan in een 1-2-1 opstelling, waardoor iedere passagier toegang heeft tot het gangpad. Alle stoelen kunnen volledig plat, waardoor je er een prima nachtrust kunt hebben. Vlieg je met vier personen, dan is er ook een mogelijkheid om er één cabine van te maken.
Klanten service staat hoog in het vaandel bij iedere medewerker en dat merk je aan alles. Kortom, een top ervaring

15 maart 2020 beoordeeld

Wij zijn zeer tevreden over Qatar , verleden jaar gevallen op luchthaven en naar de kliniek gevoerd . Vlucht kon niet doorgaan bagage terug van vliegtuig gehaald en bijgehouden opende luchthaven, Qatar heeft voor ons volgende volgende vlucht en alles geregeld aan boord super verzorgd . Dus dit jaar in Februari terug met Qatar gevlogen en ook onze volgende vlucht zal met qatar zijn .

Datum van reis: februari 2020