“Vlucht met qatar”
Beoordeling van Qatar Airways

15 maart 2020 beoordeeld

Wij zijn zeer tevreden over Qatar , verleden jaar gevallen op luchthaven en naar de kliniek gevoerd . Vlucht kon niet doorgaan bagage terug van vliegtuig gehaald en bijgehouden opende luchthaven, Qatar heeft voor ons volgende volgende vlucht en alles geregeld aan boord super verzorgd . Dus dit jaar in Februari terug met Qatar gevlogen en ook onze volgende vlucht zal met qatar zijn .

10 maart 2020 beoordeeld

Wij vlogen van Amsterdam naar Ho Chi Minh stad met een stopover in Doha. In Doha een bijzonder goed hotel waar een 2 persoons kamer (via Qatar Air geboekt) 24 euro zonder ontbijt kostte.
Alle vluchten vertrokken op tijd en het instappen ging bijzonder vlot. Er wordt met groepsnummers gewerkt en de achterste rijen zijn groep 1. Dit werkt snel en prettig omdat je niet hoeft te wachten als iemand op de eerste rijen zijn handbagage probeert weg te werken.
Tijdens de vlucht een groot entertainment scherm in iedere stoel waarop veel films e.d. te zien zijn.
De maaltijden zijn redelijk, zoals bij iedere andere maatschappij. Wel goed bestek en schaaltjes.
De stewards/stewardessen lopen vaak rond met drank (ook alcohol) en spreken meerdere talen.
De stoelen zijn breed, met verhoogbare/omvouwbare hoofdsteunen en hebben een ruime afstand van elkaar.

10 maart 2020 beoordeeld

Vlucht in 2 delen (via Doha) die op voorhand lang scheen, maar eigenlijk goed meeviel. Van Brussel tot Doha (evenals de terugvlucht) was het vliegtuig volzet; maar van Doha naar Windhoek nog veel vrije plaatsen.
Vriendelijke bediening, redelijk comfort.

10 maart 2020 beoordeeld

Wat een beenruimte, mijn man is 1.94m, kan bij andere vliegmaatschappijen eigenlijk nooit fijn zitten in de economy, maar nu had hij meer dan genoeg beenruimte. En het eten was heel goed, met echt bestek, goed smaakvol eten. Nog nooit zo goed gevlogen, terwijl we jaarlijks toch wel 2 -3 keer vliegen.

Datum van reis: maart 2020
10 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met deze maatschappij vliegen is zoals het hoort te zijn.Qatar airways voldoet in zijn geheel aan de hoge verwachtingen op alle vlakken van vlucht over bagage dus een van de beste op lange afstandsvluchten

Datum van reis: januari 2020