“Aangename vlucht”
Beoordeling van Qatar Airways

15 januari 2018 beoordeeld

De vlucht was super. De Vliegtuig op zich was comfortabel. Vriendelijke stewards en stewardessen. De geserveerde gerechten waren van behoorlijke kwaliteit. Een van de betere luchtvaartmaatschappijen waar ik mee al heb gevlogen.

10 januari 2018 beoordeeld

Goeie vlucht met Qatar Airways. Voldoende ruimte in business class. Zeer goeie service aan boord. Vriendelijke stewards. Het is eten is behoorlijk goed. Zeer goede entertainmentsysteem aan boord.

10 januari 2018 beoordeeld

De vlucht liep over Doha en in de verplichte stop in Doha verbleven we ongeveer twee uur in de lounge. Tot Doha reisden we in een A350, een fantastische airliner veel aangenamer dan de Boeing 770 tussen Doha en Johannesburg. Op beide vluchten was het personeel steeds aanwezig zonder opdringerig te zijn.

Datum van reis: januari 2018
6 januari 2018 beoordeeld

Nooduitgang stoelen kosten niks extra, gewoon van te voren door geven aan qatar en op tijd op de luchthaven zijn en het is geregeld. Top!

2 januari 2018 beoordeeld

Unieke ervaring op de hypermoderne airbus A350 van Qatar Airways. Dekentje, kussentje, koptelefoon,... alles was aanwezig om de vlucht zo aangenaam mogelijk te maken. De service was uitmuntend, en het eten pure klasse! Goed verzorgd, ik zal zeker nog vliegen met hen!

Datum van reis: juli 2017