“vlucht naar Tenerife”
Beoordeling van Norwegian

22 mei 2018 beoordeeld

We gingen met z'n vieren naar Tenerife. On-line ingecheckt, stoelen naast elkaar, genoeg been ruimte, goede service en vriendelijk personeel.

Datum van reis: mei 2018

22 mei 2018 beoordeeld

Goede zeer betaalbare vluchten van en naar Oslo. Wifi aan boor is ook lekker.
Vriendelijk en gezellig personeel. Verder trouwens van Oslo naar Trondheim en Kristiansund ook met Norwegian gevlogen, zeer prettig.

Datum van reis: augustus 2017
22 mei 2018 beoordeeld

Goede maatschappij...Vriendelijk personeel en vlucht vertrok precies op tijd..
Nieuwe moderne en schone vliegtuigen..Drankjes en snacks moeten extra betaald worden..Zelfs voor koffie of thee...Voor de rest een goede maatschappij je krijgt waarvoor je betaald...

Datum van reis: mei 2018
11 mei 2018 beoordeeld

We hadden bij vertrek al een uur vertraging, bij aankomst bleven we nog eens 20 min aan de gate staan.
Norwegian is goedkoop maar het heeft wel een prijs.

Datum van reis: juni 2017
16 april 2018 beoordeeld

Voor de eerste keer gevlogen met Norwegian, dit was echt een verademing.
Informatie vooraf was super.
vlucht was relaxed, veel beenruimte, goede stoelen. wij hadden reeds vooraf de stoelen aangewezen gekregen, hiervoor was niet betaald. vlucht was op tijd. Er was zelfs kosteloos WIFI aan boord.

Datum van reis: april 2018