“veel kwaliteit voor minder geld”
Beoordeling van Norwegian

16 april 2018 beoordeeld

Voor de eerste keer gevlogen met Norwegian, dit was echt een verademing.
Informatie vooraf was super.
vlucht was relaxed, veel beenruimte, goede stoelen. wij hadden reeds vooraf de stoelen aangewezen gekregen, hiervoor was niet betaald. vlucht was op tijd. Er was zelfs kosteloos WIFI aan boord.

Datum van reis: april 2018

21 maart 2018 beoordeeld

Wij vertrokken op 6 februari 2018 met een vlucht van Norwegian naar Oslo, waar wij moesten overnachten, omdat de vluchten tijdens de heenreis niet op elkaar aansloten. Tijdens de terugreis op 12 februari was dat wel het geval, zodat we binnen dezelfde dag weer thuis waren. Hoewel we niet de allervoordeligste tarieven te pakken hadden gekregen, was de prijs voor onze tickets toch nog wel redelijk, we mochten ook zonder extra kosten ruimbagage meenemen. Aan boord was er gratis WiFi van goede kwaliteit. De maaltijden en drankjes waren optioneel.

19 maart 2018 beoordeeld

Een nieuw schoon toestel en vriendelijk en efficiënt personeel. Je zit ruimer dan bij andere low cost carriers.

Datum van reis: maart 2018
19 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en vrij nieuw toestel en voorzien van WIFI. Vertrokken door winterse omstandigheden met wat vertraging.

6 maart 2018 beoordeeld

Eerste keer met deze maatschappij gevlogen. Vriendelijk personeel geen opdringerige verkoop en mooi op tijd betrekken en aankomen. De gratis WiFi aan boord me taf een toe een drankje maken dat de reis snel en goed verloopt