Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Verrassend goed”
Beoordeling van Norwegian


19 maart 2018 beoordeeld

Een nieuw schoon toestel en vriendelijk en efficiënt personeel. Je zit ruimer dan bij andere low cost carriers.

Datum van reis: maart 2018
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Reis-idee
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordelingen (28.606)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

99 - 103 van 28.606 beoordelingen

19 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en vrij nieuw toestel en voorzien van WIFI. Vertrokken door winterse omstandigheden met wat vertraging.

Datum van reis: februari 2018
    • Zitcomfort
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
1  Bedank DeCock
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
6 maart 2018 beoordeeld

Eerste keer met deze maatschappij gevlogen. Vriendelijk personeel geen opdringerige verkoop en mooi op tijd betrekken en aankomen. De gratis WiFi aan boord me taf een toe een drankje maken dat de reis snel en goed verloopt

Datum van reis: februari 2018
2  Bedank Wildenierste
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 maart 2018 beoordeeld

Norwegian werd uitgeroepen tot éen van de beste low cost maatschappijen en doet er alle eer aan : op tijd, vriendelijke service, veel beenruimte, ....

Datum van reis: februari 2018
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
2  Bedank Anndan2016
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
22 februari 2018 beoordeeld

Tot nu toe is mijn ervaring met Norwegian minder prettig. Onze vlucht vanuit Umeå naar Stockholm was ruim een uur vertraagd bij vertrek. Het halen van onze aansluiting naar Amsterdam was dan ook discutabel. Bij aankomst in Stockholm bleek ook deze vlucht ruim een uur vertraagd. Aansluiting dus gehaald, maar met het openbaar vervoer vanuit Schiphol naar huis zat er niet meer in, we moesten een taxi nemen voor een deel van het traject. Heb dit al vaker meegemaakt op Norwegian vluchten. Verder valt het me op dat er vaak hectiek is om alle bagage in de bakken te plaatsen en passagiers op hun plaats te krijgen om zsm te kunnen vertrekken. Dat voelt niet prettig. Vlucht verder wel OK. De bagageafhandeling op Schiphol was erg traag.
Het inchecken bij Norwegian vind ik een crime. Simpelweg via je account of ticketnummer inchecken en een boardingpass uitprinten krijg ik niet voor elkaar. Het moet met apps etc maar ik ben ivm visuele handicap aangewezen op mijn PC en dan is het erg onduidelijk en lastig. Inchecken is me uiteindelijk gelukt, maar een boardingpass printen niet, die kreeg ik alleen op mijn telefoon. Erg onhandig voor mij.

Datum van reis: januari 2018
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Evert d
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Omzet beïnvloedt de ervaringen die worden uitgelicht op deze pagina. Lees hier meer informatie.