Een nieuw schoon toestel en vriendelijk en efficiënt personeel. Je zit ruimer dan bij andere low cost carriers.
Een nieuw schoon toestel en vriendelijk en efficiënt personeel. Je zit ruimer dan bij andere low cost carriers.
99 - 103 van 28.606 beoordelingen
Mooi en vrij nieuw toestel en voorzien van WIFI. Vertrokken door winterse omstandigheden met wat vertraging.
Eerste keer met deze maatschappij gevlogen. Vriendelijk personeel geen opdringerige verkoop en mooi op tijd betrekken en aankomen. De gratis WiFi aan boord me taf een toe een drankje maken dat de reis snel en goed verloopt
Norwegian werd uitgeroepen tot éen van de beste low cost maatschappijen en doet er alle eer aan : op tijd, vriendelijke service, veel beenruimte, ....
Tot nu toe is mijn ervaring met Norwegian minder prettig. Onze vlucht vanuit Umeå naar Stockholm was ruim een uur vertraagd bij vertrek. Het halen van onze aansluiting naar Amsterdam was dan ook discutabel. Bij aankomst in Stockholm bleek ook deze vlucht ruim een uur vertraagd. Aansluiting dus gehaald, maar met het openbaar vervoer vanuit Schiphol naar huis zat er niet meer in, we moesten een taxi nemen voor een deel van het traject. Heb dit al vaker meegemaakt op Norwegian vluchten. Verder valt het me op dat er vaak hectiek is om alle bagage in de bakken te plaatsen en passagiers op hun plaats te krijgen om zsm te kunnen vertrekken. Dat voelt niet prettig. Vlucht verder wel OK. De bagageafhandeling op Schiphol was erg traag.
Het inchecken bij Norwegian vind ik een crime. Simpelweg via je account of ticketnummer inchecken en een boardingpass uitprinten krijg ik niet voor elkaar. Het moet met apps etc maar ik ben ivm visuele handicap aangewezen op mijn PC en dan is het erg onduidelijk en lastig. Inchecken is me uiteindelijk gelukt, maar een boardingpass printen niet, die kreeg ik alleen op mijn telefoon. Erg onhandig voor mij.