“stelletje ongeïnteresseerde zoutzakken”
Beoordeling van LOT Polish Airlines

26 september 2018 beoordeeld

Mijn hemel, waar te beginnen met dit gedoe? Vlucht van Schiphol, via Warschau, naar Krakau. Door vertraging op Schiphol onze overstap gemist op Warschau. Nieuwe vlucht geboekt, ging niet door. Nog een nieuwe geboekt, ging niet door. Voor de 3e keer een vlucht geboekt, ging ook niet door. We moesten soms dingen vragen aan het LOT personeel en ook het personeel op Warschau Airport...we werden behandeld als een stelletje zeurpieten. Die blikken in hun ogen als we wat vroegen, zovan; hoepel op, ik zit hier gewoon.
Als je wat vroeg aan het personeel van Warschau Airport om op een bepaalde plek te komen, zegt meneer; I don't know..Oke kan maar wie weet het dan? I don't know, you should ask them....oke Wie zijn ''hun"?....I don't know zegt meneer en loopt zo weg.

Wat een stelletje ongeïnteresseerde lui werken daar, niet te geloven. Het is een wijze les voor de volgende keer. Een directe vlucht boeken met KLM en de LOT en Warschau Airport met een grote boog VERMIJDEN!!! Stelletje amateurs

18 september 2018 beoordeeld

Ondanks de omweg via Warschau, een prettige reis, veel beenruimte en heel goed eten. De rugleuning is tot 45 graden verstelbaar, waardoor slapen goed mogelijk is. Jammer dat de (kleinere) maatschappij in Chicago lang moet wachten voordat geland en opgestegen kan worden. Ook de vertraging bij de terugvlucht in Warschau was niet prettig.
Ook de korte vlucht van Dus. naar Warschau en omgekeerd, was extra prettig door het snel in- en uitstappen, zelfs eten en meer beenruimte.
En dat alles voor een prijs die slechts € 200,- hoger is dan voor de economy klas. Andere maatschappijen vragen voor premium economy, veel hogere prijzen.

Datum van reis: mei 2018
18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

LOT vliegt twee keer per week van Groningen naar Nice in minder dan 2 uur. In samenwerking met Nordica. Vliegveld Groningen is superrelaxed en geeft onmiddellijk vakantiegevoel. Vliegen met LOT past daar helemaal in. Inchecken heerlijk. Je hoeft vrijwel nooit in de rij te staan. Prima stoelen en service aan boord en bemanning is zeer vriendelijk.

14 september 2018 beoordeeld

Snelle en goede service. Gewoon zoals het hoort. Geen bijzonderheden.
Frederic Chopin Airport is een overzichtelijk vliegveld.

21 augustus 2018 beoordeeld

De vlucht van Brussel naar Tokyo, via Warschau, was een goede vlucht. Het stuk naar Polen was met een 737, en bood voor zo'n korte vlucht voldoende beenruimte en comfort.
Het stuk van Warschau naar Tokyo was met een dreamliner. Ik moet zeggen dat ik initieel vond dat ik meer dan voldoende ruimte had, maar heb eigenlijk de hele vlucht geen oog toe gedaan omdat er continue mensen tegen me aan botsten (ik zat tegen het gangpad). Dat de passagiers dit doen zou je nog kunnen wijten aan het feit dat ze minder ervaren zijn in de lucht, maar de meeste duwen heb ik toch van het personeel gehad.
Tijdens het eten heb ik dan ook nog een kluts cola over me heengehad, maar dat vonden de stewards blijkbaar normaal. Een scheve blik en geen sorry.

Kortom, voor de prijs die ik betaald heb, wil ik echt niet zeuren, maar qua comfort en vriendelijkheid mag het voor mij toch iets beter.

Datum van reis: augustus 2018