“vlotte vlucht, bediening kon beter”
Beoordeling van KLM Royal Dutch Airlines

22 maart 2020 beoordeeld

stipte vlucht, geen incidenten
avondmaal was aanvaardbaar, ontbijt zeer ontgoochelend
drankjes: schoolmeestersmentaliteit (onvoorstelbaar !)

• Eten en drinken
    • Inchecken en instappen
KLM_Royal_Dutch, Social Media Agent van KLM Royal Dutch Airlines, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2020

We zijn blij om te lezen dat de vlucht goed is verlopen

22 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hallo.

Ik wil zeggen dat ik hou van KLM!!! Is helemaal onzeker of wij gaan deze eind augustus weer heen en terug vliegen met KLM naar St Petersburg (Rusland) en terug vliegen met KLM ook!!!! Maar vandaag kwam op site van KLM bij Mijn Reis en daar staat mag omboeken naar andere datum tot september 2020!!!! Misschien wij gaan omboeken naar 2021 dat toch met KLM vliegen naar St Petersburg (Rusland) en terug vliegen met KLM ook!!! Hopelijk gaat goed komen!!!! Maar ik vind dat KLM doet erg netjes!!!! Mag omboeken of vlucht annuleren!!!! Met deze omboeken of andere dingen kwam veel hoofdpijn, maar gaat over!!!! Wij hebben met KLM al 17 keren heen en terug gevlogen met KLM!!!! En waren goede onvergetelijke en super vluchten met KLM!!! Ook wij hebben goede ervaringen gehad met KLM!!! Waar ik heb aardige en vriendelijke bemanningsleden van KLM ontmoet!!! Ook super proffesionele piloten van KLM ontmoet!!!! Alleen dat gezagvoerder van KLM op terugvlucht heeft gezegd ik houd jullie op de hoogte en hij heeft beloofte niet gedaan dat hij houd op de hoogte met terugvlucht ik vond niet fijn!!!! Kan gebeuren!! Ik wil zeggen beste gezagvoerders van KLM als jullie zeggen ik houd jullie op de hoogte houdt dan gewoon zoo wat jullie hebben gezegd!!! Doe gewoon!!!! Ook piloten van KLM laten zien soort Madurodam waar alles is klein!!!!! Maar KLM heeft super proffesionele piloten!!! Prachtige zwaan van KLM vliegt boven grote zeen(zee) en daarna landt zachtjes op Schiphol!!!!

Maar KLM heeft nog super en goede en fantastische Webcare!!!! Waar werken super en aardige mensen!!! Ze zijn super klantvriendelijk!!!! Ze kunnen gerustellen!!!! Ik ben allang super blij met KLM Webcare en dat is mijn favoriete Webcare allang!!!! Ik zet KLM Webcare op 1-ste plaats van mijn favoriete Webcare's en Webcare van Aeroflot op 2-de of 10-de plaats van Webcare!

Kom regelmatig op site van KLM. Log in bij Mijn Reis en controleer of alles oké is?! En als jullie hebben slaapapneu en jullie gebruiken apparat om niet snurken- dat jullie hebben geen slaapapneu. En jullie moeten reizen met dit apparaat. Ga naar jullie slaapcentrum bijvoorbeeld Heeze en vraag daar papier( doktersverklaring) dat jullie moeten deze apparat gebruiken tijdens deze reis!!! Dan liefs dat arts van slaapcentrum schrijft verklaring in Engels!!!! Neem deze verklaring overal op reis!!!!! En installeer App van KLM op telefoon en tablet!!! En zorg dat hij is geüpdatet!!! Soms heb jij hem echt nodig!!!!

• Prijs-kwaliteitverhouding

Hallo Anastasia, het is inderdaad wel zo netjes dat de piloot zich houdt aan zijn woord en de passagiers op de hoogte houdt.

Bedankt voor de feedback! Zonder de inbreng van onze passagiers kunnen wij onze service niet optimaal verbeteren.

19 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vlogen 9-3-2020 van Fortaleza naar Amsterdam, hadden een upgrade genomen om dat een keer te ervaren, het was echt geweldig, maar dat kwam voornamelijk door de stewardess, die als ik me goed herinner Stefanie heette, een Belgische dame, die heeft ons zo verwend en zo'n geweldige service gegeven, maak dat maar zelden zo mee. Alleen voor deze dame zou ik zo weer een upgrade kopen.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij dat je onze service als uitstekend hebt ervaren! We hopen je snel bij ons aan boord terug te zien!

Hallo.
1.03 is geweest onze 16-de vlucht met KLM!! Wij vlogen met KLM vanuit Schiphol naar Barcelona. Voor 1.03 is super spannend geweest of onze vlucht met KLM gaat door of niet?! Omdat op Schiphol is storm geweest, maar gelukkig onze vlucht met KLM is doorgegaan! 3 uur van te voren wij reden naar Schiphol. Naar alle veiligheidscontrole op Schiphol wij hebben gewandeld op Schiphol. Prachtige zwaan van KLM stond andere kant niet gelukt om hem fotograferen. Jammer. Maar wij stapten in prachtige zwaan van KLM. Als altijd iedereen super aardig en vriendelijk geweest bij KLM!!! Piloten van KLM waren super en super proffesioneel!!! Ze hebben hun proffesionele werk lieten zien. Boven grote zee prachtige zwaan van KLM vloog en daarna zachtjes geland op Barcelona. Bravo voor hun!! Wij kregen heerlijke wraps en ook genoeg keuze van drinken geweest. Lieve stewardess heeft aangeboden tomatensap nemen- tomatensap ik heb zelf gemaakt, maar zij heeft als tip geven nog water nemen. Ik heb nog water genomen. Goed geweest. En dat niemand kwam bij mijn praatje maken dat heeft mijn verdrietig gemaakt!!!

Op terugvlucht met KLM alles is super spannend geweest of onze vlucht gaat door of niet?! Wij kwam op tijd 3 uur van te voren naar vliegveld van Barcelona. Misschien zelfs 4 uur van te voren naar vliegveld van Barcelona. Hier komt tip. Als jullie inchecken op vliegveld van Barcelona en jullie doen inchecken op vliegveld van Barcelona druk goed stevig op beeldscherm van apparat waar jullie willen inchecken!!!! Installeer App van KLM op telefoon en tablet en zorg dat hij is goed geüpdatet!! Soms heb je hem nodig!! Naar inchecken wij gingen wandelen op vliegveld van Barcelona. Ik heb gezien in App van KLM naar welke gate wij moeten lopen?! Gezien gelopen. Ik kreeg in App van KLM bericht uw vlucht is vertraagd! U heeft recht op compensatie. Druk hier voor compensatie. Ik heb nergens gedrukt. Maar wat voor recht is dat??! Daarna ik kreeg weer bericht van KLM in Whatsapp uw vlucht is vertraagd. Vertraging is 1.20 minuten ongeveer. Beetje later wij stapten in prachtige zwaan van KLM. Gezagvoerder van KLM heeft gezegd dat is niet van KLM en bemanningsleden van KLM schuld geweest dat vlucht heeft vertraging gehad, maar verkeersleiders in Frankrijk hebben gestaakt en prachtige zwaan van KLM vloog boven Frankrijk. Hij(gezagvoerder) van KLM heeft gezegd ik houd jullie op de hoogte als ik weet iets meer van, maar niet op de hoogte gehouden!!! Van zoo ik hou niet van!!! Niet erg, maar kan gebeuren!! Volgende keer graag alle gezagvoerders van KLM als iets gebeurt graag op de hoogte houden met alles wat gebeurt!!!! En wie is gezagvoerder?? Is dat hoofdpiloot?! Maar iedereen is super aardig en vriendelijk geweest!!! Wij kregen heerlijke koek met bitterkoekjes!! Geen heerlijke boterhammen, maar oké! Maar lieve stewardess van KLM met mooie tanden kwam bij mijn gesprekje maken!!! Daar hou ik van!!!! Ook bemanningsleden van KLM waren aardig en vriendelijk!!! Ze hebben andere passagiers geholpen met waar naar toe moeten lopen andere passagiers die hebben andere vluchten?! Toen wij stapten uit prachtige zwaan van KLM op Schiphol stonden stewardessen van KLM en ze hebben op passagiers gewacht die moesten ergens anders vliegen!!! Maar op heen en terug vluchten met KLM waren super proffesionele piloten van KLM!!! Prachtige zwaan van KLM vloog boven Nederlandse zee Noordzee of zo en daarna ik heb gezien weer soort Madurodam waar alles is klein!!! Maar daarna prachtige zwaan van KLM heeft zachtjes geland op Schiphol!!! Bravo voor piloten van KLM!!!
En mensen van KLM Webcare waren wederom voor mijn super aardig netjes en vriendelijk!!!! Ik weet niet waar studeert of studeren mensen van KLM Webcare om gerustellen, maar ze doen dat fantastisch en gaaf en goed!!!! Ik kreeg in Barcelona in App van KLM roeptekens gevraagd mensen van KLM Webcare om hulp ze hebben gekeken naar App en weer gerustgesteld!!! Ik ben allang super blij met KLM Webcare en dat is mijn favoriete Webcare allang!!!!

Hopelijk onze vluchten met KLM naar St Petersburg Rusland gaan gewoon door en n wij gaan niks annuleren!!!! Maar nogmaals hopelijk gaat gewoon alles door!!!!!

Bedankt voor KLM Webcare om gerustellen en veel succes gewenst voor KLM Webcare en passagiers!!!!

• Prijs-kwaliteitverhouding

Wat fijn om te horen dat je weer met ons hebt gevlogen en het naar je zin hebt gehad!
Het kan zo zijn geweest dat het op de heenvlucht heel druk was, waardoor onze collega's geen praatje met je hebben kunnen maken, onze excuses.

Gelukkig hebben onze collega's wel een gezellig praatje met je kunnen maken op de terugvlucht!

We gaan er vanuit dat de vlucht naar St Petersburg gewoon doorgaat, we zien je gauw weer aan boord!

19 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

KLM vraagt woekerprijzen voor tickets en bagage als je gedwongen wordt een land te verlaten vanwege het Corona virus. Het oorspronkelijk betaalde ticket met extra opties wordt niet terugbetaald. Er is dus sprake van dubbele betaling! KLM verrijkt zich ten kosten van de misère van klanten. Zelf huilt KLM tranen met tuiten over het feit welke moeilijke tijden ze doormaken. Krijgen wel steun van de overheid cq. Van ons de belastingbetaler. De klant is de dupe van de hebzucht van KLM.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Vervelend om te lezen dat je onze service zo ervaart. Als je wilt, kan je contact opnemen met onze collega's van Customer Care via http://klmf.ly/1sPjvsz. Zij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met je hierover opnemen.