“"Goede kanten van KLM+tips+16-de en 17-de vluchten met KLM!".”
Beoordeling van KLM Royal Dutch Airlines

19 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hallo.
1.03 is geweest onze 16-de vlucht met KLM!! Wij vlogen met KLM vanuit Schiphol naar Barcelona. Voor 1.03 is super spannend geweest of onze vlucht met KLM gaat door of niet?! Omdat op Schiphol is storm geweest, maar gelukkig onze vlucht met KLM is doorgegaan! 3 uur van te voren wij reden naar Schiphol. Naar alle veiligheidscontrole op Schiphol wij hebben gewandeld op Schiphol. Prachtige zwaan van KLM stond andere kant niet gelukt om hem fotograferen. Jammer. Maar wij stapten in prachtige zwaan van KLM. Als altijd iedereen super aardig en vriendelijk geweest bij KLM!!! Piloten van KLM waren super en super proffesioneel!!! Ze hebben hun proffesionele werk lieten zien. Boven grote zee prachtige zwaan van KLM vloog en daarna zachtjes geland op Barcelona. Bravo voor hun!! Wij kregen heerlijke wraps en ook genoeg keuze van drinken geweest. Lieve stewardess heeft aangeboden tomatensap nemen- tomatensap ik heb zelf gemaakt, maar zij heeft als tip geven nog water nemen. Ik heb nog water genomen. Goed geweest. En dat niemand kwam bij mijn praatje maken dat heeft mijn verdrietig gemaakt!!!

Op terugvlucht met KLM alles is super spannend geweest of onze vlucht gaat door of niet?! Wij kwam op tijd 3 uur van te voren naar vliegveld van Barcelona. Misschien zelfs 4 uur van te voren naar vliegveld van Barcelona. Hier komt tip. Als jullie inchecken op vliegveld van Barcelona en jullie doen inchecken op vliegveld van Barcelona druk goed stevig op beeldscherm van apparat waar jullie willen inchecken!!!! Installeer App van KLM op telefoon en tablet en zorg dat hij is goed geüpdatet!! Soms heb je hem nodig!! Naar inchecken wij gingen wandelen op vliegveld van Barcelona. Ik heb gezien in App van KLM naar welke gate wij moeten lopen?! Gezien gelopen. Ik kreeg in App van KLM bericht uw vlucht is vertraagd! U heeft recht op compensatie. Druk hier voor compensatie. Ik heb nergens gedrukt. Maar wat voor recht is dat??! Daarna ik kreeg weer bericht van KLM in Whatsapp uw vlucht is vertraagd. Vertraging is 1.20 minuten ongeveer. Beetje later wij stapten in prachtige zwaan van KLM. Gezagvoerder van KLM heeft gezegd dat is niet van KLM en bemanningsleden van KLM schuld geweest dat vlucht heeft vertraging gehad, maar verkeersleiders in Frankrijk hebben gestaakt en prachtige zwaan van KLM vloog boven Frankrijk. Hij(gezagvoerder) van KLM heeft gezegd ik houd jullie op de hoogte als ik weet iets meer van, maar niet op de hoogte gehouden!!! Van zoo ik hou niet van!!! Niet erg, maar kan gebeuren!! Volgende keer graag alle gezagvoerders van KLM als iets gebeurt graag op de hoogte houden met alles wat gebeurt!!!! En wie is gezagvoerder?? Is dat hoofdpiloot?! Maar iedereen is super aardig en vriendelijk geweest!!! Wij kregen heerlijke koek met bitterkoekjes!! Geen heerlijke boterhammen, maar oké! Maar lieve stewardess van KLM met mooie tanden kwam bij mijn gesprekje maken!!! Daar hou ik van!!!! Ook bemanningsleden van KLM waren aardig en vriendelijk!!! Ze hebben andere passagiers geholpen met waar naar toe moeten lopen andere passagiers die hebben andere vluchten?! Toen wij stapten uit prachtige zwaan van KLM op Schiphol stonden stewardessen van KLM en ze hebben op passagiers gewacht die moesten ergens anders vliegen!!! Maar op heen en terug vluchten met KLM waren super proffesionele piloten van KLM!!! Prachtige zwaan van KLM vloog boven Nederlandse zee Noordzee of zo en daarna ik heb gezien weer soort Madurodam waar alles is klein!!! Maar daarna prachtige zwaan van KLM heeft zachtjes geland op Schiphol!!! Bravo voor piloten van KLM!!!
En mensen van KLM Webcare waren wederom voor mijn super aardig netjes en vriendelijk!!!! Ik weet niet waar studeert of studeren mensen van KLM Webcare om gerustellen, maar ze doen dat fantastisch en gaaf en goed!!!! Ik kreeg in Barcelona in App van KLM roeptekens gevraagd mensen van KLM Webcare om hulp ze hebben gekeken naar App en weer gerustgesteld!!! Ik ben allang super blij met KLM Webcare en dat is mijn favoriete Webcare allang!!!!

Hopelijk onze vluchten met KLM naar St Petersburg Rusland gaan gewoon door en n wij gaan niks annuleren!!!! Maar nogmaals hopelijk gaat gewoon alles door!!!!!

Bedankt voor KLM Webcare om gerustellen en veel succes gewenst voor KLM Webcare en passagiers!!!!

• Prijs-kwaliteitverhouding
KLM_Royal_Dutch, Social Media Agent van KLM Royal Dutch Airlines, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2020

Wat fijn om te horen dat je weer met ons hebt gevlogen en het naar je zin hebt gehad!
Het kan zo zijn geweest dat het op de heenvlucht heel druk was, waardoor onze collega's geen praatje met je hebben kunnen maken, onze excuses.

Gelukkig hebben onze collega's wel een gezellig praatje met je kunnen maken op de terugvlucht!

We gaan er vanuit dat de vlucht naar St Petersburg gewoon doorgaat, we zien je gauw weer aan boord!

19 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

KLM vraagt woekerprijzen voor tickets en bagage als je gedwongen wordt een land te verlaten vanwege het Corona virus. Het oorspronkelijk betaalde ticket met extra opties wordt niet terugbetaald. Er is dus sprake van dubbele betaling! KLM verrijkt zich ten kosten van de misère van klanten. Zelf huilt KLM tranen met tuiten over het feit welke moeilijke tijden ze doormaken. Krijgen wel steun van de overheid cq. Van ons de belastingbetaler. De klant is de dupe van de hebzucht van KLM.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Vervelend om te lezen dat je onze service zo ervaart. Als je wilt, kan je contact opnemen met onze collega's van Customer Care via http://klmf.ly/1sPjvsz. Zij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met je hierover opnemen.

18 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vliegen al jaren met de KLM. En in tijden van crisis beseffen ons des te meer wat voor een fantastisch en mooi bedrijf KLM is. De service is uitmuntend en altijd weer even aardig en zeer toegankelijk. Ik kan niet anders dan adviseren met KLM te vliegen. Iedere euro die je hier besteed is het dubbel en dwars waard. Dank aan heel het KLM team voor de uitmuntende en vriendelijke service waar we ook heen vliegen. Een tip: nergens anders meer mee vliegen

• Entertainment tijdens de vlucht
KLM_Royal_Dutch, Social Media Agent van KLM Royal Dutch Airlines, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2020

Bedankt voor deze mooie woorden, we vinden dit erg fijn om te horen! Hopelijk tot snel weer aan boord.

17 maart 2020 beoordeeld

vriendelijk personeel aan de balie
zeer behulpzaam cabine personeel en ook zeer vriendelijk
alles goed geregeld en stipt

Datum van reis: oktober 2019
    • Eten en drinken
    • Inchecken en instappen

Bedankt voor deze beoordeling, Geert!

16 maart 2020 beoordeeld

Er zijn geen honderd lettertekens voor nodig om deze vlucht te beoordelen, alles was prima verzorgd!

Datum van reis: februari 2020
    • Eten en drinken
    • Inchecken en instappen
KLM_Royal_Dutch, Social Media Agent van KLM Royal Dutch Airlines, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2020

Fijn om te lezen! Bedankt voor je beoordeling!