“tip top”
Beoordeling van KLM Royal Dutch Airlines

17 maart 2020 beoordeeld

vriendelijk personeel aan de balie
zeer behulpzaam cabine personeel en ook zeer vriendelijk
alles goed geregeld en stipt

Datum van reis: oktober 2019
    • Inchecken en instappen
KLM_Royal_Dutch, Social Media Agent van KLM Royal Dutch Airlines, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2020

Bedankt voor deze beoordeling, Geert!

16 maart 2020 beoordeeld

Er zijn geen honderd lettertekens voor nodig om deze vlucht te beoordelen, alles was prima verzorgd!

Datum van reis: februari 2020
    • Inchecken en instappen
KLM_Royal_Dutch, Social Media Agent van KLM Royal Dutch Airlines, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2020

Fijn om te lezen! Bedankt voor je beoordeling!

15 maart 2020 beoordeeld

KLM is altijd prettig om mee te reizen. Als het ecven kan vlieg ik graag KLM. Goede service en goed eten. Vliegt altijd op tijd en ik hou vaan onze nationale trots in blauw.

Datum van reis: oktober 2019
    • Inchecken en instappen

Hi David, wij zijn ook heel trots op passagiers zoals jij. Bedankt dat je weer met ons gevlogen hebt!

15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb een vlucht gehad van Parijs naar Amsterdam-Schiphol Met de KLM. Het was zo als gewoonlijk aanboord bij KLM, De crew waren/ zijn zeer vriendelijk, De service aan boord was ook goed een lunch/maaltijd gekregen. zeker de moeite waard om weer met klm te vliegen

Datum van reis: maart 2020
    • Prijs-kwaliteitverhouding

Hi Wesley, bedankt voor je mooie woorden. Hopelijk zien we je snel weer een keer bij ons aan boord :)

14 maart 2020 beoordeeld

Eerste keer business class, wat een ervaring. dat is wel wat anders dan economy comfort. Heerlijk geslapen, lekker eten en de tussendoortjes zijn geweldig. De service blijft het zelfde als bij alle andere klasse gewoon heel goed !!!
Jammer dat business class zo duur is.

Datum van reis: maart 2020
    • Inchecken en instappen

Fijn dat je zo genoten hebt van je eerste vlucht in Business Class, Peter. Bedankt dat je voor KLM gekozen hebt!