“Onze nationale trots”
Beoordeling van KLM Royal Dutch Airlines

15 maart 2020 beoordeeld

KLM is altijd prettig om mee te reizen. Als het ecven kan vlieg ik graag KLM. Goede service en goed eten. Vliegt altijd op tijd en ik hou vaan onze nationale trots in blauw.

Datum van reis: oktober 2019
    • Inchecken en instappen
KLM_Royal_Dutch, Social Media Agent van KLM Royal Dutch Airlines, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2020

Hi David, wij zijn ook heel trots op passagiers zoals jij. Bedankt dat je weer met ons gevlogen hebt!

15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb een vlucht gehad van Parijs naar Amsterdam-Schiphol Met de KLM. Het was zo als gewoonlijk aanboord bij KLM, De crew waren/ zijn zeer vriendelijk, De service aan boord was ook goed een lunch/maaltijd gekregen. zeker de moeite waard om weer met klm te vliegen

• Prijs-kwaliteitverhouding

Hi Wesley, bedankt voor je mooie woorden. Hopelijk zien we je snel weer een keer bij ons aan boord :)

14 maart 2020 beoordeeld

Eerste keer business class, wat een ervaring. dat is wel wat anders dan economy comfort. Heerlijk geslapen, lekker eten en de tussendoortjes zijn geweldig. De service blijft het zelfde als bij alle andere klasse gewoon heel goed !!!
Jammer dat business class zo duur is.

• Inchecken en instappen

Fijn dat je zo genoten hebt van je eerste vlucht in Business Class, Peter. Bedankt dat je voor KLM gekozen hebt!

14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag heb ik een vlucht gehad van Amsterdam naar Parijs CDG.
Ik vloog in business class en ik was de enige dus had een "private class" .
Desalniettemin was de service zoals altijd zeer goed niets op aan te merken.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Wat een luxe, Wesley. Dat komt niet vaak voor! Fijn dat je genoten hebt van de vlucht. We willen je bedanken voor je komst bij ons aan boord!

13 maart 2020 beoordeeld

Gekozen voor economy comfort (plus). Dat houdt in, dat je wat meer betaalt voor je vlucht, maar dat je meer beenruimte hebt en dat de rugleuning van de stoel verder naar achter kan. Je kunt daardoor wat meer 'liggen'. De service aan boord was zeer goed. KLM steekt met kop en schouders boven de meeste andere Europese luchtvaartmaatschappijen uit.Er wordt een tussenlanding gemaakt in Luanda (Angola). Hier stappen passagiers in en uit. Reis je door naar Windhoek, dan blijf je in het toestel gedurende de tussenlanding van een uur en een kwartier.
De kwaliteit van de maaltijden was zeer goed. Alleen de geluidskwaliteit van het verstrekte koptelefoontje was abominabel slecht! Dat moet echt beter!

Datum van reis: februari 2020
    • Inchecken en instappen

Hoi Willem, bedankt voor je mooie woorden. Fijn om te lezen dat je vlucht naar wens was. Weet dat je ook je eigen koptelefoon of muziekoortjes kunt inpluggen als je dat fijn vindt. Wellicht is de kwaliteit daarvan beter en heb je de volgende keer meer plezier van ons entertainmentsysteem! :) Hopelijk zien we je een volgende keer weer bij ons aan boord.