“vliegreis”
Beoordeling van Kenya Airways

14 juli 2018 beoordeeld

het was in twee delen de reis naar zuid-afrika met een tussenstop in kenya is de luchthaven vrij basic

Datum van reis: december 2017

27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

keurig mooi nieuw vliegtuig en prima
verzorging.
Wij waren hier door verrast
fantastische vlucht.
Was niets op aan te merken.
Aanrader

Datum van reis: november 2017
21 mei 2018 beoordeeld

Late vertrektijd in Joburg, om 1 uur in de nacht/morgen. Vlucht niet volgeboekt tojdens het eerste deel van Jnb naar Nairobi . Daardoor mogelijkheid betere stoelen te nemen bij de nooduitgang. Onduidelijk, waarom die stoelen niet bij het inchecken gekozen konden worden.
Nairobi heeft een oud dilapidated airportgebouw. Moesten opnieuw door de douane en security. Vervelend. Overstaptijd bijna 2 uur, geen mogelijkheid daar iets te nuttigen.
Nairobi Ams nog 8 uur. Redelijke beenruimte in economy.
Slecht voedsel op de hele vlucht. Goed entertainment op het scherm.

Datum van reis: mei 2018
21 april 2018 beoordeeld

Een prima (combi) vlucht met Kenya Airways - KLM gehad. Een prima prijs betaald voor onze trip naar Madagaskar, al vlogen we eerst met een city hopper van Dusseldorf naar Amsterdam (dit scheelde bijna 200 euro per ticket...) Niet echt goed voor het milieu, wel voor de portemonnee...
Net personeel, prima vlucht gehad. Niets bijzonders eigenlijk.
Verwacht niet te veel van de luchthaven in Nairobi; er is echt niets, behalve 3 'lunchrooms' die tegen exorbitante bedragen wat te eten bieden. De overstap van 5,5 uur was dus wel wat pittig.

Datum van reis: juni 2017
2 maart 2018 beoordeeld

We hebben twee maal een goede vlucht gehad met Kenya Airways. De vlucht van Amsterdam naar Nairobi en terug was comfortabel en er was genoeg entertainment aan boord. Het personeel was ook vriendelijk en behulpzaam. De vlucht is telkens op tijd vertrokken en op tijd aangekomen.

We hadden een een kleinere binnenlandse vlucht met Kenya Airways van Nairobi naar Mombasa. Dat was een iets ouder toestel, maar ook daar is alles vlot verlopen.

Datum van reis: februari 2018