“als je boekt via klm naar Kenia zorg dan ook dat je met klm vliegt ! volledige dag verloren !”
Beoordeling van Kenya Airways

23 november 2017 beoordeeld

Online geboekt bij KLM. Niets op aan te merken, heel behulpzaam online.
Kenya Airways ... we vertrokken 's avondsop tijd, na 45 min werd er gezegd dat we aan het terugkeren waren naar Schiphol. geen reden, niets ...
Als we bijna aan het landen waren wisten we tenslotte dat er iets met een venster was.
Nog 1 uur moeten wachten in het vliegtuig, afwachten wat er ging gebeuren. Dan moesten we uitstappen, niemand wist wat ging gebeuren.
Uitleg en begeleiding verliep heel chaotisch.
Meer dan 200 mensen moesten een slaapplaats krijgen, urenlang in de rij aangeschoven tot ik aan de beurt was.
Er werd ons meegedeeld dat we een bepaald tel.nummer moesten bellen na 7.30 h 's morgens om te horen met welke vlucht ik meekon. Rond 24.15 h pas een kamer toegewezen en dan hadden we nog niet gegeten. 's morgens meer dan een half uur moeten wachten tot er iemand opnam bij KLM. Ik kon mee op de vlucht 's avonds ! Bij het ontbijt hoorde ik echter dat er mensen al weg waren van 6.30 h 's morgens en dat er nog vluchten waren dezelfde morgen ipv 's avonds. In Schiphol dan onmiddellijk gevraagd of ik op de vlucht van 10 h nog meekon. Eerst kon dit niet maar na lang aandringen ging dit plots wel ...
Uiteindelijk aangekomen op mijn bestemming 1 dag later en niet via Nairobi maar via Rwanda, Kigali. (daar werd een deel van de groep heel goed opgevangen).
In dit verhaal waren de Franstalige medepassagiers helemaal verloren want er was niemand die de Franse taal machtig was en zij verstonden geen Engels noch Nederlands ...

Voor de vergoeding van de vluchtvertraging (en mijn verloren vakantiedag) kan je NERGENS TERECHT. KLM schuift de bal door naar Kenya Airways, alhoewel ik geboekt heb via KLM en van
Kenya Airways krijg je HELEMAAL GEEN RESPONS !

Datum van reis: oktober 2017

17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Had een beetje schrik met de vorige bewoordingen te lezen. Maar de vlucht was super. Eten was lekker en voldoende. Je kreeg zoveel drinken als je wilde. Niets op aan te merken.

Datum van reis: oktober 2017
31 augustus 2017 beoordeeld

Niets op aan te merken, personeel zeer vriendelijke en professioneel, eten was ok, zitcomfort ok, alles perfect op tijd, zelfs een half uur te vroeg aangekomen!

Datum van reis: augustus 2017
30 augustus 2017 beoordeeld

Fijn personeel, goed vliegtuig (B787), eten aan boord was wat aan de magere kant wat betreft keus maar verder goede kwaliteit, efficiënte overstap in Nairobi. Al met al een behoorlijk goede ervaring.

Datum van reis: augustus 2017
30 juli 2017 beoordeeld

Van Nairobi naar Zanzibar is slechts een uur vliegen. Op heen en terug reis waren er 2 stewards aanwezig. Personeel kwam ongeintresseerd over. We kregen wel netjes broodjes aangeboden en drinken ondanks de korte vlucht.
Heen weg deden de beeldschermpjes het niet; terugweg wel maar alles is in het engels

Datum van reis: juli 2017