Online geboekt bij KLM. Niets op aan te merken, heel behulpzaam online.
Kenya Airways ... we vertrokken 's avondsop tijd, na 45 min werd er gezegd dat we aan het terugkeren waren naar Schiphol. geen reden, niets ...
Als we bijna aan het landen waren wisten we tenslotte dat er iets met een venster was.
Nog 1 uur moeten wachten in het vliegtuig, afwachten wat er ging gebeuren. Dan moesten we uitstappen, niemand wist wat ging gebeuren.
Uitleg en begeleiding verliep heel chaotisch.
Meer dan 200 mensen moesten een slaapplaats krijgen, urenlang in de rij aangeschoven tot ik aan de beurt was.
Er werd ons meegedeeld dat we een bepaald tel.nummer moesten bellen na 7.30 h 's morgens om te horen met welke vlucht ik meekon. Rond 24.15 h pas een kamer toegewezen en dan hadden we nog niet gegeten. 's morgens meer dan een half uur moeten wachten tot er iemand opnam bij KLM. Ik kon mee op de vlucht 's avonds ! Bij het ontbijt hoorde ik echter dat er mensen al weg waren van 6.30 h 's morgens en dat er nog vluchten waren dezelfde morgen ipv 's avonds. In Schiphol dan onmiddellijk gevraagd of ik op de vlucht van 10 h nog meekon. Eerst kon dit niet maar na lang aandringen ging dit plots wel ...
Uiteindelijk aangekomen op mijn bestemming 1 dag later en niet via Nairobi maar via Rwanda, Kigali. (daar werd een deel van de groep heel goed opgevangen).
In dit verhaal waren de Franstalige medepassagiers helemaal verloren want er was niemand die de Franse taal machtig was en zij verstonden geen Engels noch Nederlands ...
Voor de vergoeding van de vluchtvertraging (en mijn verloren vakantiedag) kan je NERGENS TERECHT. KLM schuift de bal door naar Kenya Airways, alhoewel ik geboekt heb via KLM en van
Kenya Airways krijg je HELEMAAL GEEN RESPONS !