Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Niet gevlogen en geld niet terug”
Beoordeling van Interjet


16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Verschrikkelijk slechte klantenservice! We hadden een ticket geboekt maar konden omdat ze de betaling volgens hun niet hadden ontvangen niet mee met het vliegtuig.
Terwijl ze het geld hadden ontvangen wel na contact met onze bank.
Nu worden we al langer dan een week genegeerd en krijgen we ons geld niet terug!!

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
Bedank Merel V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (6.769)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

1 - 5 van 6.769 beoordelingen

5 augustus 2018 beoordeeld

Wij vlogen met interjet van Havana naar Cancun. bij het kopen van de tickets kan je gelijk zitplaatsen reserveren. Bij het inchecken konden we voor een redelijke prijs een extra koffer meenemen.HDit was snel geregeld. Helaas was de vlucht vertraagd. De reden daarvoor werd ons niet verteld. Eenmaal aan de gate werd er snel schoongemaakt en verliep het boarden snel en efficiënt. Wij waren blij verrast met de royale beenruimte. Op deze korte vlucht wist men ook nog snel een drankje (met en zonder alcohol, hele blikjes) te serveren en de douane papieren te verspreiden.

Datum van reis: juli 2018
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank supermic
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
11 juli 2017 beoordeeld

Datum van reis: november 2016
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 juli 2017 beoordeeld

Datum van reis: juli 2017
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 juli 2017 beoordeeld

Datum van reis: juli 2017
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.