“Nooit meer”
Beoordeling van Finnair

21 maart 2020 beoordeeld

De slechtste vliegtuigmaatschappij op alle vlakken. Heb al met veel maatschappijen gevlogen, dit is absoluut de minste. Vlucht naar Helsinki nog minder beenruimte dan de bekende prijsvechter. Oud vliegtuig met ook weinig beenruimte in vergelijk met andere maatschappijen voor lange afstandsvluchten. Maaltijd was gewoon slecht.
Terugweg geannuleerd vanwege virus. Dit is natuurlijk overmacht, maar alleen een mail ontvangen met 2 regels, uw vlucht is geannuleerd en we hebben geen alternatief.

Datum van reis: maart 2020

21 februari 2020 beoordeeld

In Helsinki een tussenstop voor onze trip naar Ivalo. Een wachttijd van 5u. Maar dan krijg je te zien op de borden dat de vlucht gecancelled is en wordt en zoals verplicht u een hotel aangeboden met diner (dat niet te eten is) en ontbijt, welke je niet kan gebruiken omdat je een vroege ochtendvlucht hebt. Onze vakantie was een vakantie met veel geboekte activiteiten. Door de annuleren zijn er betaalde activiteiten weg gevallen. Maar dat was nog niet alles. Bij de terugvlucht waren we heel blij dat we maar een uur tijd op de luchthaven van Helsinki moesten wachten, maar.......wat bleek ...in Zaventem geen koffers. Dus volgend probleem bij Finnair.

Datum van reis: februari 2020
8 januari 2020 beoordeeld

Geven je als gehandicapte alle service die ze kunnen geven. Rolstoel bij de gate en zelfts met een rolstoellift uit het vliegtuig als er geen "slurf" beschikbaar is.

Datum van reis: november 2019
9 december 2019 beoordeeld

Prima dienst verlening,zeer eenvoudig elektronisch in checken ook thuis op pc,en dan doen niet moeilijk over de bagage

Datum van reis: december 2019
9 december 2019 beoordeeld

goeie maatschappij voor een toen wel degelijke prijs vorige zomer 2019 hiermee gevlogen hadden wel vertraging in bangkok en zouden normaal onze vlucht in helsinki missen maar aangezien er veel voor vlucht naar brussel op de vlieger zaten toch gewoon de vlucht van helsinki naar brussel vertraagd en aangepast aan onze vlucht uit bangkok toen hadden we nog 45min overstap wat wel vrij kort is
maar al bij al goeie maatschappij
één puntje geen afstandsbediening bij de tv schermpjes waardoor spelletjes spelen de persoon die achter u zit niet zo leuk is men moet telkens op scherm tikken waardoor men steeds deze schok in de rig voelt zo een ganse vlucht is helaas geen pretje

Datum van reis: juli 2019