“Een vreselijke beleving”
Beoordeling van Eurowings

18 maart 2020 beoordeeld

Wij zouden met Lufthansa vliegen, maar er stond dus een eurowings vliegtuig. Wij lieten ons vol vertrouwen verrassen, maar we zagen al gelijk dat we net aan konden plaats nemen, zo weinig beenruimte dat er was. De stoelen waren half ingezakt en zat meteen al moeilijk. En dat voor de aankomende 12 uur.
Het is wat het is, maar als dan ook nog het personeel vrij arrogant is, ook naar oudere mensen, dat is niet leuk.
Toen we net waren opgestegen om 13.20 kwam al 'de maaltijd'. Daarna hebben we 12,5 uur zonder eten doorgebracht. Personeel nergens te bekennen en bij vragen en klachten o.a. toen een van de stewardessen zich nog een keer stond op te maken, word je staalhard genegeerd en lopen ze gewoon weg.
Nooooit meer eurowings voor ons.

Datum van reis: maart 2020

11 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang geleden dat ik zo weinig beenruimte heb gehad in een vliegtuig. Zouden met Brussels airlines vliegen. Maar er stond een toestel van eurowings.

10 maart 2020 beoordeeld

We vliegen regelmatig met eurowings. Is een goede maatschappij, vriendelijk personeel,voldoende zitruimte. Voordelig is ook dat je met hun nog 23 kg bagage mag meenemen. . Is een maatschappij die ik aan iedereen kan aanbevelen

• Prijs-kwaliteitverhouding
9 maart 2020 beoordeeld

Voor het eerst met Eurowings gevlogen na de neus vol te hebben van Ryanair. Veel relaxter en minder gedoe tijdens de vlucht. Geen eindeloos gejakker met karretjes door het pad en verkoop van bingokaarten. Gewoon vliegen en een keer een rondje koffie etc. Kan ik aanbevelen.

• Prijs-kwaliteitverhouding
24 februari 2020 beoordeeld

Beduidend minder vliegtuig, was wel aardig nieuw ding maar een stadsbus is comfortabeler. Vlogen tijdens etenstijd maar geen warme snack te krijgen. Bijzonder, enorm teleurstellend dat wij dus niet vooraf konden inchecken en daardoor waarschijnlijk niet naast elkaar zaten. Ik bedoel ik en mijn kinderen van 10 en 8
Heb op drie verschillende punten iets proberen te regelen maar niet gelukt.
Erg bezwaarlijk. Alleen al uit veiligheid, mijn kinderen spreken nog geen Duits of Engels natuurlijk. Was net voor de zandstorm vanuit Lanzarote, veel turbulentie, jammer dat ze niet even moesten overgeven, dan was papa er even niet bij in de buurt. Klus voor cabin crew geworden dan. Had ik hen wel gegund (kids niet natuurlijk), waren toch al zo vriendelijk…not
Heb toch flinke duit betaald voor totale reis, waar welk deel heen gaat interesseert me niet. Niet mijn probleem. Dat ik niet bij mijn kinderen kan zijn wel. Voor ons geen Eurowings meer.