“Vlucht van Bangkok via Dubai naar Brussel”
Beoordeling van Emirates

18 maart 2020 beoordeeld

We vonden de screenings heel goed voor we het vliegtuig op mochten, in Dubai zaten we een beetje in tijdnood bij de overstap omdat we slechts per 20 personen uit het vliegtuig mochten omwille van de controles.
In Brussel waren we wat verbaasd, vrije ingang in het land, nergens ontsmettingsstof, geen temperatuurcontrole, zou toch mogen na een vlucht van 13 uur.

17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We vertrekken keurig op tijd aan onze vlucht. De beenruimte is prima en er is een ruime keuze aan entertainment. Het eten smaakt prima, maar blijft een vliegtuigprak.
Het was superkoud aan boord en iedereen zat diep onder zijn deken verstopt.
Ik vond het personeel wat afstandelijk en niet intrinsiek hospital.
Maar verder gewoon goed.

17 maart 2020 beoordeeld

Stipt vertrek. Aangename vlucht. Vriendelijk personeel. Betere maaltijd dan bij de andere vliegmaatschappijen. Dranken inbegrepen in de vluchtprijs. Stipte aankomst -zelfs eerder dan voorzien. And last but not least : meer beenruimte dan bij de meeste andere vliegmaatschappijen.

Datum van reis: februari 2020
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn best wat gewend, zijn ervaren reizigers hebben heel wat afgevlogen en proberen, indien mogelijk en een beetje betaalbaar, altijd op de lange intercontinentale vluchten business class te vliegen. Zo ook onze reis naar singapore, via Dubai, vv.
Wel een geweldige ervaring met dr A380 airbus. Goed eten & drinken en als verrassing een echte bar,
Wel top en de lounge in dubai, wwar we op de terugreis een stopover maakten is af Direct vanuit de lounge het vliegtuig in. Het personeel aan boord spreekt haast alle talen ( zelfs nl). De full flat stoelen zijn goed en je krijgt er zelfs nog een matrasje op. Werkelijk waar super, zal beslist weer met Emirates vliegen

14 maart 2020 beoordeeld

Emirates is, ondanks de faam van de Emiraten (Dubai), een gemiddelde maatschappij. Gezinnen met kinderen zitten vaak vooraan in de middelste rij van de compartimenten. En ze janken en krijsen ook niet.
De service is matig. Geen extra drankjes en de maaltijden zijn ronduit slecht. Jammer is dat, omdat andere maatschappijen dat veel smakelijker hebben. De stoelen zijn goed en de afstand ertussen redelijk. Het personeel is vriendelijk, maar daar het dan ook echt op bij Emirates.

Datum van reis: februari 2020