“egyptair service”
Beoordeling van EGYPTAIR

16 maart 2020 beoordeeld

Voor mij de eerste keer met egyptair, ik moet toegeven dat de service en zeer zeker het eten mij verbaasde hoe goed dit was, ik zou na deze eerste keer zeker geen moeite hebben om nog een keer met deze maatschappij te vliegen.

Datum van reis: maart 2020

10 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zich niet slecht en prijstechnisch gunstige tarieven. Service aan boord kon toch wel iets sneller. Pas na 2 uur vliegen iets te te eten te krijgen is niet zo fijn als je al om 3 uur snachts vertrokken bent. En pas rond 12 uur smiddags of nog later een maaltijd komt.
Gelukkig beeldschermen in de stoelen. Voor enig vertier

Datum van reis: februari 2020
28 januari 2020 beoordeeld

Beetje later vertrokken dan voorzien, daardoor ook een 20 tal minuten later geland. Daar we toch niet tijd gebonden waren, was dit voor ons geen probleem.
Voldoende beenruimte, wat toch leuk is, als je 4,5 uren vliegt. Voldoende entertainment aan boord, alle passagiers kregen gratis oortjes.
De maaltijden waren in vergelijking met andere maatschappijen zeer correct, het blijft natuurlijk altijd nog vliegtuig voedsel, je kan geen wonderen verwachten :). Keuze uit 2 gerechten.
Iedereen was attent en vriendelijk, kussen en dekentjes waren beschikbaar.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van reis: januari 2020
5 januari 2020 beoordeeld

Vluchten allemaal vertraagd - maar dat was nog niets vergeleken met de bizarre toestanden aan boord; gedrag van passagiers dat ontoelaatbaar zou moeten zijn, maar dat bij deze maatschappij toegelaten bleek... ik zou geen enkele alleen reizende vrouw deze maatschappij aanbevelen.

Datum van reis: december 2019
2 januari 2020 beoordeeld

Omdat we assistentie nodig hebben kregen we een fijne plaats bijna voor in het vliegtuig. Boordpersoneel zeer vriendelijk en behulpzaam. Goede verzorging met zelfs gratis koffie terwijl het maar één uurtje vliegen is. Vertrek prima op tijd en goede vluchtinfo van de piloot.

Datum van reis: november 2019