“goedkope vluchten”
Beoordeling van easyJet

7 december 2017 beoordeeld

Goedkope vluchten naar mooie bestemmingen.
Je kan echter wel maar beperkt bagage meenemen op deze vlucht.

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)

6 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Easyjet is een van de goedkoopste maatschappijen op de markt. Dit maakt het aantrekkelijk voor korte vluchten voor bijvoorbeeld een weekend. Beide vluchten hadden echter 15-30 minuten vertraging, wat erg jammer was. Daarnaast maken de extra kosten voor ruimbagage het aantrekkelijker om alleen handbagage mee te nemen. Hierdoor waren er te veel kleine koffers als handbagage en moest onze bagage toch nog ingecheckt worden. Gelukkig waren onze koffers snel op de bagageband en hebben we hier niet veel last van ondervonden.
Bij de lage prijs komen dus de verwachte “beperkingen”, maar dit is niet extreem vervelend. Verder een fijne vlucht gehad.

6 december 2017 beoordeeld

Lage prijs, geen service, begint al op schiphol, waar je vertrekt van een gesloten terminal. Vertrektijd zonder, of met valse opgaaf van redenen 3x verschoven. Omdat de vertraging langer als 3 uur duurde, hadden we recht op een voedsel bon, dit werd niet bekent gemaakt, ze stonden stiekempjes op een hoekje bonnen uit tegeven om zo min mogenlijk ruchtbaarheid hier aan tegeven....De resaurants wisten het wel, op een broodjes zaak na, gingen ze allemaal dicht lol. Broodjes waren zo duur dat je uiteindelijk nog ruim moest bijleggen. In plaats van in de voormiddag kwamen we uiteindelijk s avonds laat aan. conclusie...wij rijden de volgende x weer lekker met de auto, waren we sneller geweest

6 december 2017 beoordeeld

Op de AirPort , was alleen aangegeven dat er moet worden gewacht .
Verder geen nadere info .
Dan werd de vliegtuig 3 min voordat geclaimd kon worden ( > 2 uur ) inbeweging gezet , voor enkele meters , dus claim is hiermee komen te vervallen , vervolgens was het weer wachten geblazen in het vliegtuig .
Er werd niets te drinken aangeboden ter compensatie voor het lange wachten .

6 december 2017 beoordeeld

De organisatie is erg strak en in orde. Ook het vliegtuig komt vrij nieuw over.
Vooral de grondafhandelling/ wacht ruimte lijkt op een vee markt met medewerkers die klantvriendelijkheid niet in hun genen hebben. Op de terugweg werd de handbagage afhandig gemaakt en toch in het ruim gestouwd met de belofte dat we dat weer bij het verlaten van het vliegtuig zouden ter hand worden gesteld: née dus mét weer de nodige barsheid verwezen naar de bagage band. Wachten dus.
Je krijgt het idee dat al die passagiers zó vermoeidend zijn voor het personeel!

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)