“Goede stoele en ruimte”
Beoordeling van Condor

15 maart 2020 beoordeeld

Goed geregeld en goede service aan boord zou zo weer gaan heb meer beenruimte dan Transavia of met de Tui vliegtuig

Datum van reis: maart 2020

11 maart 2020 beoordeeld

We zaten op de stoelen 11 C en 11 B boven de vleugels. Hier is de 'vluchtroute'. We konden onze benen royaal strekken.

Datum van reis: februari 2020
10 maart 2020 beoordeeld

In Düsseldorf was het instappen prima geregeld, door een incheck vooraf. Vlucht was rustig en mooi op tijd. Personeel was vriendelijk.
Terug ging met German Wings vanaf Rhodos, geen incheck vooraf, was wel betaald, maar kon schijnbaar niet ? Verder een rustige vlucht terug.

Datum van reis: juli 2019
8 maart 2020 beoordeeld

Voor een "prijsvechter" prima. Zitplek iets aan de krappe kant. Verder vervelend dat mensen de hele vlucht in het gangpad mogen staan. Stoelen online reserveren: hiervoor vragen ze de hoofdprijs! Je kunt 24 uur vantevoren inchecken en dan krijg je gratis je stoel toegewezen.

Datum van reis: februari 2020
3 februari 2020 beoordeeld

Prima vlucht gehad. Beenruimte was ietsje meer dan bij Tui. Voor een prijsvechter kan je natuurlijk ook geen hele luxe verwachten. Per persoon 1 koffer a 20kg in het ruim en nog een bagage koffer a 8kg in de cabine.Enige nadeel is dat je alleen met credit card een stoel kan reserveren.

Datum van reis: januari 2020