“Klantenservice onbestaand”
Beoordeling van Brussels Airlines

15 maart 2020 beoordeeld

Beide retourvluchten gecanceld, geen enkele berichtgeving naar de passagiers toe, trekt uwe plan, wij zullen wel staatssteun aanvragen.

14 maart 2020 beoordeeld

Goede vlucht perfect op tijd vertrokken naar Brussel, wel gekenmerkt daar turbulentie door het noodweer boven West-Europa, maar dit is al bij al goed opgevangen door de piloten die het vliegtuig ook bij stormweer perfect zacht aan de grond hebben gezet.

Datum van reis: februari 2020
14 maart 2020 beoordeeld

Het vliegtuig van de rode duivels. Mooi aan buitenzijde binnenin krap niet veel speciaal. Geen schermen aan boord voor film ed. Voor een vlucht van iets meer dan een uur is dit ook niet nodig. Veiligheidsfilmpje is door rode duivels gemaakt. Ik had het geluk in businessclass te vliegen maar stelt niet veel voor. Voor zo een korte vlucht bespaar u het extra geld en neem economy. Personeel was zeer vriendelijk.

Datum van reis: februari 2020
13 maart 2020 beoordeeld

Wegens de coronacrisis zouden we volgens hun website een gratis omboeking krijgen omdat we ons ticket in september2019 reeds betaald hadden. Hun website om de boeking om te boeken werkte de hele dag niet, alhoewel op hun telefoonnummer steeds herhaald werd de omboeking te maken op hun website. Toen ik na vergeefse pogingen in de loop van de dag ‘s avonds na bijna een half uur wachten een medewerkster aan de lijn kreeg, stelde ze mij een nieuwe vlucht voor tegen een prijs die hoger was dan de prijs die op dat moment op hun algemene website gegeven werd. Toen ik dat melde zei de medewerkster dat een omboeking geen nieuwe boeking was. Tot daar de tegemoetkoming voor de coronacrisis.

12 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede service
Probeer steeds met hen te vliegen indien mogelijk
Bij problemen zeer goed telefonisch bereikbaar in het Nederlands en Engels