Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Economy looks like buisiness”
Beoordeling van British Airways


22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een gecancelde vlucht van KLM omgeboekt op deze vlucht. Ruime zit. Geweldige service. Ontbijt met warm(!) Broodje en gewoon keramiek koffie kopje. Zo kan het dus ook. Vlucht was van de scandinavische tak van BAi

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
Bedank V412GVpeterv
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (38.619)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

13 - 17 van 38.619 beoordelingen

22 september 2018 beoordeeld

Zoals we gewend zijn van British Airways was ook deze vlucht van Londen Heathrow naar San Francisco weer erg goed. De verzorging is uitstekend. Eten en drinken was goed. De vlucht op tijd. Uitgevoerd met een Boeing 747-400.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
1  Bedank Frank P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
21 september 2018 beoordeeld

Deze vlucht was omdat de aansluitede vlucht met United Airlines werd gemist. Dit was doordat de eraan voorafgaande vlucht met United Airlines van Denver naar Chicago een vertraging had van twee en half uur. De vervangende vlucht van British Airways van Chicago naar Londen kwam ook weer met vertraging in Londen aan waardoor de aansluiting van Londen naar Amsterdam ook weer werd gemist.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank dhrichard2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 september 2018 beoordeeld

Op infobord werd steeds vermeld dat vlucht vertraagd was. Het werd steeds later maar personeel van British Airways kwam geen uitleg geven. Pas na diverse oproepen verscheen personeelslid met vage berichten.
Aansluitende vlucht in London gemist. British Airways heeft vlucht omgeboekt naar KLM met als gevolg dat wij pas tegen middernacht in Amsterdam landen. Trein naar Limburg was toen geen optie meer.
Er stond totaal geen vergoeding tegenover. British Airways beroept zich op buitengewone omstandigheden.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Annie L
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
18 september 2018 beoordeeld

British class. briljante security-film met onder meer John Cleese. Engelser wordt het niet. Internationale top-airliner

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank 676dickk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.