“Prima vlucht van Londen naar San Francisco”
Beoordeling van British Airways

22 september 2018 beoordeeld

Zoals we gewend zijn van British Airways was ook deze vlucht van Londen Heathrow naar San Francisco weer erg goed. De verzorging is uitstekend. Eten en drinken was goed. De vlucht op tijd. Uitgevoerd met een Boeing 747-400.

Datum van reis: juni 2018

21 september 2018 beoordeeld

Deze vlucht was omdat de aansluitede vlucht met United Airlines werd gemist. Dit was doordat de eraan voorafgaande vlucht met United Airlines van Denver naar Chicago een vertraging had van twee en half uur. De vervangende vlucht van British Airways van Chicago naar Londen kwam ook weer met vertraging in Londen aan waardoor de aansluiting van Londen naar Amsterdam ook weer werd gemist.

Datum van reis: september 2018
19 september 2018 beoordeeld

Op infobord werd steeds vermeld dat vlucht vertraagd was. Het werd steeds later maar personeel van British Airways kwam geen uitleg geven. Pas na diverse oproepen verscheen personeelslid met vage berichten.
Aansluitende vlucht in London gemist. British Airways heeft vlucht omgeboekt naar KLM met als gevolg dat wij pas tegen middernacht in Amsterdam landen. Trein naar Limburg was toen geen optie meer.
Er stond totaal geen vergoeding tegenover. British Airways beroept zich op buitengewone omstandigheden.

Datum van reis: juni 2018
18 september 2018 beoordeeld

British class. briljante security-film met onder meer John Cleese. Engelser wordt het niet. Internationale top-airliner

Datum van reis: februari 2018
18 september 2018 beoordeeld

Prima vlucht gehad.
Genoeg beenruimte.
Anders kiezen we altijd voor extra beenruimte en dat hadden we nu niet gedaan omdat het zo'n korte vlucht was maar dat was niet nodig.
We kregen zelfs nog iets te drinken en een kleine snack (koekjes/chips of popcorn).

British Airways is niet de goedkoopste maar wel 1 van de betere.

Datum van reis: augustus 2018