Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Vliegen in crisis tijd met lege stoelen ”
Beoordeling van Air France


21 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geprobeerd op Saigon tickets te krijgen met Air France naar Parijs omdat vanwege Corona bijna alle vluchten waren gecanceled. Gehoord van grondpersoneel dat paar uur voor vertrek zeker nog 16 stoelen vrij zijn in het vliegtuig. Bij ticket desk naar tickets gevraagd. Kosten: 3000 euro per persoon! Schandalig!!! Zeker in deze tijd waarbij veel mensen niet naar huis kunnen vliegen. Vliegen blijkbaar liever met lege stoelen!

Datum van reis: maart 2020
Bedank ShannaBr
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (31.883)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

3 - 7 van 31.883 beoordelingen

15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn reis van München naar Parijs heb ik met Air France gedaan het toestel zag er beter uit en was dus ook luxer. De stoelen konden gekanteld worden en er zat een uitschuifbare hoofdsteun. De service aan boord was goed.

Datum van reis: maart 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
Bedank wesleymi
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
27 februari 2020 beoordeeld

Het blijft toch Franse bijna geen Engels sprekend stug niet vriendelijk die kan toch ook heel anders jammer

Datum van reis: februari 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank koen122
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
27 februari 2020 beoordeeld

Een oud vies toestel sacherijnige en onvriendelijke bemanning entertainment vreselijk slecht Engels spreken en totaal geen service

Datum van reis: februari 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank koen122
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
15 februari 2020 beoordeeld

Door miscommunicatie 20 uur later aangekomen in George. Er was een toezegging dat ik mijn aansluiting zou halen na een vertraging vanuit Parijs, maar na een hardloopwedstrijd van 15 minuten bleek mijn aansluitende vlucht gecanceld te zijn door Air France.
De afwikkeling op het vliegveld verliep in eerste instantie erg stroef, omdat het erg lang duurde dat iemand het initiatief nam om mij naar het kantoor van Air France te brengen. Hier werd de overnachting en transport vv Johannesburg - vliegveld vlot geregeld. Ook de claim is vlot afgewikkeld.

Datum van reis: januari 2020
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Geneugten
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.