Eenmaal in Moskou aangekomen hadden we een overstap. Door omstandigheden hadden we onze aansluiting gemist. Allereerst is de informatie op het vliegveld superslecht aangegeven en konden medewerkers amper aangeven waar de servicebalie is. Nadat we een halve marathon hadden gelopen, waren we eindelijk bij de servicebalie aangekomen. Ons verhaal verteld en mevrouw ging met een hoop gesteun op zoek naar een nieuwe vlucht, maar die waren minimaal 1000 euro p.p. En veel vluchten van Aeroflot zaten al vol. Dus wij moesten zelf op zoek naar een vlucht. Ze gaf verder helemaal geen info. Later kwamen er achter dat we binnen 24 uur Moskou moesten verlaten ivm het niet hebben van een visum en een dag voor de terugvlucht kwamen we er achter dat onze terugvlucht geannuleerd was omdat we no show waren op de vlucht naar Shanghai. Het is dan misschien beleid dat het zo werkt, maar wij stonden 3x bij de infobalie en niemand die ons daarop had gewezen. Ook van cheaptickets (waar de tickets zijn geboekt) geen bericht hierover gehad. Eenmaal een nieuwe vlucht te hebben geboekt, gingen we terug naar de infobalie en de zuchtende mevrouw vroeg voor de 2ex waarom we de vlucht hadden gemist. Nogmaals ons verhaal verteld en ze zei dat we naar een andere balie moesten gaan om onze nieuwe boardingpass te laten printen. Weer een kwart marathon lopen, daar aangekomen, zit daar niemand. Ook niemand die ons kon vertellen wanneer er een medewerker zou verschijnen (ze weten niks en ze spreken amper een woord Engels). Op zoek gegaan naar een andere balie, daar was ook niemand te bekennen. Teruggelopen naar de servicebalie. De zuchtende mevrouw begon nu tegen ons te schreeuwen. Als niemand bij de balie zat dat we maar moesten wachten want zij zijn de enige die een nieuwe boardingpass kunnen printen en dat we anders maar het nummer moesten bellen wat bij de balie stond vermeld. Wat moet dat een verschrikkelijke baan voor haar zijn. De hele dag mensen voor je balie die iets willen weten, maar dat je niet in staat bent om eens vriendelijk mensen te woord te staan.