Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Superslechte service”
Beoordeling van Aeroflot


14 januari 2020 beoordeeld

Eenmaal in Moskou aangekomen hadden we een overstap. Door omstandigheden hadden we onze aansluiting gemist. Allereerst is de informatie op het vliegveld superslecht aangegeven en konden medewerkers amper aangeven waar de servicebalie is. Nadat we een halve marathon hadden gelopen, waren we eindelijk bij de servicebalie aangekomen. Ons verhaal verteld en mevrouw ging met een hoop gesteun op zoek naar een nieuwe vlucht, maar die waren minimaal 1000 euro p.p. En veel vluchten van Aeroflot zaten al vol. Dus wij moesten zelf op zoek naar een vlucht. Ze gaf verder helemaal geen info. Later kwamen er achter dat we binnen 24 uur Moskou moesten verlaten ivm het niet hebben van een visum en een dag voor de terugvlucht kwamen we er achter dat onze terugvlucht geannuleerd was omdat we no show waren op de vlucht naar Shanghai. Het is dan misschien beleid dat het zo werkt, maar wij stonden 3x bij de infobalie en niemand die ons daarop had gewezen. Ook van cheaptickets (waar de tickets zijn geboekt) geen bericht hierover gehad. Eenmaal een nieuwe vlucht te hebben geboekt, gingen we terug naar de infobalie en de zuchtende mevrouw vroeg voor de 2ex waarom we de vlucht hadden gemist. Nogmaals ons verhaal verteld en ze zei dat we naar een andere balie moesten gaan om onze nieuwe boardingpass te laten printen. Weer een kwart marathon lopen, daar aangekomen, zit daar niemand. Ook niemand die ons kon vertellen wanneer er een medewerker zou verschijnen (ze weten niks en ze spreken amper een woord Engels). Op zoek gegaan naar een andere balie, daar was ook niemand te bekennen. Teruggelopen naar de servicebalie. De zuchtende mevrouw begon nu tegen ons te schreeuwen. Als niemand bij de balie zat dat we maar moesten wachten want zij zijn de enige die een nieuwe boardingpass kunnen printen en dat we anders maar het nummer moesten bellen wat bij de balie stond vermeld. Wat moet dat een verschrikkelijke baan voor haar zijn. De hele dag mensen voor je balie die iets willen weten, maar dat je niet in staat bent om eens vriendelijk mensen te woord te staan.

Datum van reis: december 2019
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank LK18sept
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordelingen (20.928)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

7 - 11 van 20.928 beoordelingen

9 januari 2020 beoordeeld

aeroflot is een prima maatschappij met goeie service, redelijk goed eten, voor zover dat kan in een vliegtuig. Sheremetyevo is een goed uitgerust rustg vleigveld, waarvandaan je met de trein elk half uur het centrum in gaat . Let op niet in alle toestellen kun je opladen

Datum van reis: december 2019
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
2  Bedank damenj23
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
7 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Toch wat gespannen om te gaan reizen met aeroflot gezien de vele mindere beoordelingen. Maar gelukkig hebben wij alles al prima ervaren. Gewoon net als alle andere bekende maatschappijen net vliegtuig met prima personeel welke gewoon prima Engels spreken ook de overstap in Moskou verliep soepel en vlekkeloos. Volgende keer weer met aeroflot als de prijs goed is.

Datum van reis: december 2019
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
Bedank Willian V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
9 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend, stipt, prima bediening. Voldoende beenruimte en korte overstap in Moskou.
Goede prijd/kwaliteitverhouding. Aanbevolen!!

Datum van reis: juni 2019
1  Bedank LouisS1966
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
16 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren omgeboekt van KLM wegens technisch mankement. De service van Aeroflot was uitstekend en vriendelijk. Kregen een warme maaltijd dn diverse drankjes. Hier kan de KLM wat van leren!

Datum van reis: oktober 2019
Bedank A T
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Omzet beïnvloedt de ervaringen die worden uitgelicht op deze pagina. Lees hier meer informatie.