We waren omgeboekt van KLM wegens technisch mankement. De service van Aeroflot was uitstekend en vriendelijk. Kregen een warme maaltijd dn diverse drankjes. Hier kan de KLM wat van leren!
We waren omgeboekt van KLM wegens technisch mankement. De service van Aeroflot was uitstekend en vriendelijk. Kregen een warme maaltijd dn diverse drankjes. Hier kan de KLM wat van leren!
11 - 15 van 20.933 beoordelingen
altijd in orde, altijd op tijd vertrekken, eten is lekker en in de prijs inbegrepen
wel altijd volle vluchten!
Is jouw ideale start & afsluiting van je vakantie dat je zowel op de heenreis als de terugreis op eigen kosten een nacht op de luchthaven van Moskou verblijft, 5 uur in de rij moet staan voor een nieuw ticket, afgesnauwd wordt door medewerkers van de transferdesk? Oh en dat je bagage er 3 dagen over doet om ook aan te komen? Kies dan Aeroflot! Succes verzekerd.
Slechte informatievoorziening voor vluchten op Sheremetyevo international airport. Servicebalie van Aeroflot was veel te druk waardoor er chaos ontstond en klanten niet snel genoeg geholpen werden. Het personeel van Aeroflot is veelal onvriendelijk, heeft een gebrek aan empathie en stuurt je van het kastje naar de muur. Bagage is pas 2 dagen later aangekomen op onze bestemming, terugvlucht gecanceld en voor een vergoeding moet je hemel en aarde bewegen. Wij vliegen niet meer met Aeroflop.
Naast enorme vertragingen, uitgesproken onvriendelijk personeel dat slecht Engels spreekt met slechte maaltijden.
Vanuit Ho Chi min via Moskou naar Amsterdam gevlogen. De eerste vlucht had 2 uur vertraging waardoor we de aansluiting niet konden halen. Bij de transfer desk kregen we op onvriendelijk wijze tickets voor een dag later vanuit Moskou naar Amsterdam in onze handen geduwd. Een hotel voor overnachting werd niet geregeld ondanks een wachttijd van 13 uur. Dit was slecht voor enkele reizigers geregeld (circa 30). Continu werden valse beloftes gedaan over een mogelijke hotelovernachting, dat dit mogelijk in de loop van de avond/nacht nog geregeld zou worden... Ons argument dat het wettelijk verplicht is dit te regelen werd afgedaan met "I am not listening to your arguments, next..." Een bewijs dat er geen hotel geregeld kon worden werd niet door de maatschappij afgegeven. Je mocht het allemaal zelf uitzoeken en het interesseerde het luchtvaart personeel niets.
Kortom, vreselijk! Ga nooit met deze maatschappij!