Midden in de nacht telefoon gekregen dat onze vlucht een vertraging van twee uur had. Hierbij werd reeds verteld dat het halen van onze aansluiting in Moskou onmogelijk zou zijn. Verder werd er geen informatie gegeven.
Aangekomen op de luchthaven van Moskou kregen we aan de balie een nieuwe boardingpass voor een vlucht, de volgende ochtend om 9u00. Er werd verteld dat er een overnachting in een hotel geregeld zou worden. We zouden rond 22u00 (2uur na aankomst) meer informatie krijgen aan de informatiedesk. Tot zover onze goede hoop.
Om 22u05 kwam er een medewerker aan met een lijst van passagiers waarvoor een overnachting werd geboekt. Dit was slechts voor 30 passagiers, wetende dat er op een Boeing 777-300ER van Aeroflot 402 passagiers kunnen meereizen. De medewerkster bleek de belofte van een hotelovernachting vergeten te zijn. Pure chaos tot gevolg voor alle gestrande reizigers.
Voor de overige passagiers werden er voor de derde keer vouchers uitgedeeld (1000 Roebel, omgerekend €13,50 per persoon) voor een middelmatige maaltijd op de luchthaven.
Geïnformeerd naar een upgrade of bijkomende compensatie, tevergeefs.
Wij spendeerde de nacht dan maar in de transitzone van de luchthaven.