Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Vreselijk!!”
Beoordeling van Aeroflot


3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Naast enorme vertragingen, uitgesproken onvriendelijk personeel dat slecht Engels spreekt met slechte maaltijden.

Vanuit Ho Chi min via Moskou naar Amsterdam gevlogen. De eerste vlucht had 2 uur vertraging waardoor we de aansluiting niet konden halen. Bij de transfer desk kregen we op onvriendelijk wijze tickets voor een dag later vanuit Moskou naar Amsterdam in onze handen geduwd. Een hotel voor overnachting werd niet geregeld ondanks een wachttijd van 13 uur. Dit was slecht voor enkele reizigers geregeld (circa 30). Continu werden valse beloftes gedaan over een mogelijke hotelovernachting, dat dit mogelijk in de loop van de avond/nacht nog geregeld zou worden... Ons argument dat het wettelijk verplicht is dit te regelen werd afgedaan met "I am not listening to your arguments, next..." Een bewijs dat er geen hotel geregeld kon worden werd niet door de maatschappij afgegeven. Je mocht het allemaal zelf uitzoeken en het interesseerde het luchtvaart personeel niets.

Kortom, vreselijk! Ga nooit met deze maatschappij!

Datum van reis: september 2019
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
1  Bedank lauranne12
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordelingen (20.931)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

15 - 19 van 20.931 beoordelingen

3 september 2019 beoordeeld

Rechtstreekse vlucht vertrok op tijd. Airbus. Crew was vriendelijk en behulpzaam. Maaltijd was matig, maar tijdens een vlucht van nauwelijks vier uur kun je die overslaan.

Datum van reis: augustus 2019
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Geert G
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
2 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Midden in de nacht telefoon gekregen dat onze vlucht een vertraging van twee uur had. Hierbij werd reeds verteld dat het halen van onze aansluiting in Moskou onmogelijk zou zijn. Verder werd er geen informatie gegeven.

Aangekomen op de luchthaven van Moskou kregen we aan de balie een nieuwe boardingpass voor een vlucht, de volgende ochtend om 9u00. Er werd verteld dat er een overnachting in een hotel geregeld zou worden. We zouden rond 22u00 (2uur na aankomst) meer informatie krijgen aan de informatiedesk. Tot zover onze goede hoop.

Om 22u05 kwam er een medewerker aan met een lijst van passagiers waarvoor een overnachting werd geboekt. Dit was slechts voor 30 passagiers, wetende dat er op een Boeing 777-300ER van Aeroflot 402 passagiers kunnen meereizen. De medewerkster bleek de belofte van een hotelovernachting vergeten te zijn. Pure chaos tot gevolg voor alle gestrande reizigers.

Voor de overige passagiers werden er voor de derde keer vouchers uitgedeeld (1000 Roebel, omgerekend €13,50 per persoon) voor een middelmatige maaltijd op de luchthaven.

Geïnformeerd naar een upgrade of bijkomende compensatie, tevergeefs.

Wij spendeerde de nacht dan maar in de transitzone van de luchthaven.

Datum van reis: september 2019
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
1  Bedank LoreVRT
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Overstap in Moskou gaat ok. Alleen een rommelig (geen rij,veel mensen) douane checkpunt aan het begin.
Eten aan boord redelijk. Personeel ok

Datum van reis: augustus 2019
2  Bedank 323arthurv
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
19 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heenreis met Aeroflot naar Bangkok via Moskou: heel korte overstaptijd. Rijen bij paspoort ontzettend lang. Werden uit rij gehaald en hebben moeten rennen om vlucht te halen. Terugweg: overstap in Moskou. Ruim uur in rij bij paspoort gestaan. Slechts 1 medewerker behandelde aantal reizigers van 3 vliegtuigen. Daarna handbagagecontrole op bijzondere manier. Daarna wachten op vliegveld: oud, jaren 80, onvoldoende capaciteit. Mensen zitten of liggen op grond of op trappen. Lange rij bij mensen die vlucht hadden gemist. Ook hier ook maar 1 medewerker. Verder totale desinteresse bij overig personeel. Onvriendelijk, snauwerig. Alles zeer chaotisch. Bij aankomst op Schiphol: geen koffers. Onze koffers staan nog in Moskou. Verbaast ons niets met wat we gezien hebben. Nu maar afwachten of en wanneer ze hier afgeleverd worden. Wij zullen nooit meer met Aeroflot reizen en mijden voortaan Moskou.

Datum van reis: augustus 2019
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
Bedank BartL422
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Omzet beïnvloedt de ervaringen die worden uitgelicht op deze pagina. Lees hier meer informatie.