Naast enorme vertragingen, uitgesproken onvriendelijk personeel dat slecht Engels spreekt met slechte maaltijden.
Vanuit Ho Chi min via Moskou naar Amsterdam gevlogen. De eerste vlucht had 2 uur vertraging waardoor we de aansluiting niet konden halen. Bij de transfer desk kregen we op onvriendelijk wijze tickets voor een dag later vanuit Moskou naar Amsterdam in onze handen geduwd. Een hotel voor overnachting werd niet geregeld ondanks een wachttijd van 13 uur. Dit was slecht voor enkele reizigers geregeld (circa 30). Continu werden valse beloftes gedaan over een mogelijke hotelovernachting, dat dit mogelijk in de loop van de avond/nacht nog geregeld zou worden... Ons argument dat het wettelijk verplicht is dit te regelen werd afgedaan met "I am not listening to your arguments, next..." Een bewijs dat er geen hotel geregeld kon worden werd niet door de maatschappij afgegeven. Je mocht het allemaal zelf uitzoeken en het interesseerde het luchtvaart personeel niets.
Kortom, vreselijk! Ga nooit met deze maatschappij!