Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
avatar-image
Stacy H heeft een beoordeling geschreven jul 2019
26 bijdragen
My husband and I booked a cruise from Southampton to Norway. We paid for several shore excursions. Whilst on the cruise we decided to cancel many of the tours as we felt they were not value for money. We were to be refunded $329.01 (U.S.).

Princess cruises were happy to accept our credit card to charge us for the shore excursions, months before the cruise, yet we were not to have our credit reimbursed to our card. We were told we had to wait for a cheque. On the 24th July (25 days later) we rang Princess Cruises In Australia. After talking to staff we got an automated response, but we were unable to reply to the email with our concerns.
It is now six days later, a full MONTH since the cruise ended, and we still have not received a cent nor an email letting us know what happened to our money.
*We are disappointed with not receiving our money in a timely manner, in fact, we have still not received our money at all.
*How archaic that we have to wait for a ‘cheque’
*It would be nice to be able to email someone at Princess and receive a response that is not automated
Thumbs down to you Princess Cruises
Meer lezen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
11 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Scrol naar beneden voor andere geweldige beoordelingen

Royal Princess

192 beoordelingen
 Alle foto’s (2.741)2.741
Volledige weergave
Reiziger (613)
Gemeenschappelijke ruimten (1.576)
Eetgelegenheden en bars (842)
Reisroutes voor dit schip
Reisroute

Overzicht

Over
Passagiers: 3.560   |   Personeel: 1.346
Verhouding passagiers tot personeel: 2,64:1
Verhouding passagiers tot ruimte: 39,95:1
Eerste vaartocht: 2013   |   Gerenoveerd: 2018

Hutten

Balkon
Hutgrootte: 222 - 233, sq. ft.
Geschakelde kamers: 30
Kamers toegankelijk voor mindervaliden: 29
Maximumaantal passagiers: 4
Aantal hutten: 1029

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 79
  • 32
  • 32
  • 20
  • 29
Tijd van het jaar
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
avatar-image
Stacy H heeft een beoordeling geschreven jul 2019
26 bijdragen28 nuttige stemmen
Mijn man en ik boekten een cruise van Southampton naar Noorwegen. We betaalden verschillende excursies aan wal. Tijdens de cruise besloten we veel van de tours te annuleren omdat we vonden dat ze geen waar voor je geld waren. We zouden $ 329 worden terugbetaald. 01 (VS). Princess cruises waren blij om onze creditcard te accepteren om ons in rekening te brengen voor de excursies aan wal, maanden voor de cruise, maar we moesten niet ons krediet op onze kaart laten terugbetalen. We kregen te horen dat we moesten wachten op een cheque. Op 24 juli (25 dagen later) belden we Princess Cruises in Australië. Na een gesprek met het personeel kregen we een automatisch antwoord, maar we konden de e-mail niet beantwoorden met onze zorgen. Het is nu zes dagen later, een volledige MAAND sinds de cruise eindigde, en we hebben nog steeds geen cent of e-mail ontvangen om ons te laten weten wat er met ons geld is gebeurd. * We zijn teleurgesteld dat we ons geld niet op tijd hebben ontvangen. We hebben ons geld zelfs helemaal niet ontvangen. * Hoe archaïsch dat we moeten wachten op een ‘check’ * Het zou leuk zijn om iemand naar Princess te kunnen e-mailen en een niet-geautomatiseerde reactie te ontvangen Duim omlaag voor jou Princess Cruises
Meer lezen
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
11 nuttige stemmen
Nuttig
Delen