“goede vlucht”
Beoordeling van Laudamotion

17 maart 2020 beoordeeld

wij hadden een goede vlucht
enkel bij de terugreis zouden we om 11h10 vertrekken aan uitgang C19 maar om 11H30 werd de gate verplaatst naar C32
aan deze gate aangekomen werd om 12h00 bekend gemaakt dat er Delay zou zijn tot 14h30
Dus ; maar een koffie drinken om de tijd te doden
om 13h00 werd op het vertrekbord aangegeven dat we een voucher kregen voor iets te eten en drinken .
bij navraag was dit voor een bedrag van 4 euro
een flesje cola kost 3,5 euro ???? een hamburger menu 13,50 euro !
al bij al zijn we dan toch om 16h30 vertrokken

• Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen

10 maart 2020 beoordeeld

stewardessen zeer bekwaam. Duits en spaanstalig. Laudamotion is overgenomen door Ryan air. Dus eten en drinken hetzelfde met dezelfde prijzen.

Datum van reis: december 2019
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
5 maart 2020 beoordeeld

Prima vlucht gehad. Vriendelijk perosneel. Heen reis ook NL talige uitleg over alg. Zaken. Terugreis alleen Duits. Ook boarden verliep zonder problemen. Scherp op aantal kg bagage. Prima beenruimte. Catering ttv de vlucht: goed. Bagage komt vlot op de band. Zeker voor herhaling vatbaar!

21 februari 2020 beoordeeld

Gewoon een vlucht zoals alle andere. Verwacht er niet te veel van dan is het perfect.
Vriendelijk personeel.

15 februari 2020 beoordeeld

Het vliegend personeel is capabel, echter het Engels niet bijzonder machtig. De informatievoorziening is ondermaats en het begeleidend personeel weinig professioneel. Tel daarbij een vertraging op van meer dan 3 uur die niet wordt geteld als een vertraging van 3 uur (zonder enige informatie of aankondiging) en je weet dat dit geen partij is om zaken mee te doen. Niet zo duur, maar ook voor dit bedrag toch wel belachelijk slecht.