“Iberia is heel goed, behalve online maar check mijn online inchecken tip!”
Beoordeling van Iberia Express

27 februari 2018 beoordeeld

Mijn verwachtingen waren heel laag. Na wat googlen had ik bijna de gedachte "waar heb ik nu geboekt...". Toen ik ook heel veel problemen had met online inchecken (de link in de email werkte niet) zakte de moed een beetje in de schoenen. Uiteindelijk had ik een truukje om toch in te checken. Niet via de link uit de email maar gewoon via de website van iberia punt com en dan online inchecken. Dan je code gebruiken uit de email en NIETS aanpassen (behalve misschien 1e telefoonnummer) en dan op volgende drukken.
Daarna kreeg ik de boardingpassen toch. Als PDF maar ook als formaat om in de wallet van de iphone te bewaren. Terugweg inchecken zelfde drama verhaal maar alsnog met deze truuk gelukt.

We hebben in Europa gevlogen dus vliegtuig heeft geen entertainment. De WIFI entertainment werkte niet op mijn iphone, ipad of macbook. Maar geloof dat mijn buurman wel connectie had. Maar ach die paar uur... Verder is het persoonlijk supervriendelijk en ook alles keurig netjes en kan je eten bestellen voor redelijke prijzen. Super was de optie om gewoon te pinnen in de lucht! Wist nooit dat dit kon.

Ook het boarden ging perfect, gezinnen met kinderen eerst. En mn digitale boardingpass werkte ook perfect!

Dus eigenlijk hebben we heel veel gekregen voor deze supergoedkope tickets. Want een retour voor ons 4-en was 300 euro!

Volgende keer overweeg ik zeker weer met ze te vliegen! Alleen ze moeten echt goede IT-ers gaan inhuren om hun website op orde te krijgen. Dat is knap waardeloos. Alleen daarom een ster minder!

Datum van reis: februari 2018
    • Eten en drinken

14 januari 2018 beoordeeld

Vertraging door mist bij Madrid , redelijk ingehaald. Voor een man van mijn lengte bijzonder oncomfortabele zitgelegenheid. Verder prima opstijgen, vliegen en landing.

Datum van reis: januari 2018
7 december 2017 beoordeeld

Prima maatschappij. We hadden een overstap op Madrid. Perfect geregeld allemaal. Koffers gaan automatische door naar de. Volgende. Lucht.

Datum van reis: november 2017
6 december 2017 beoordeeld

vlucht was met tussenstop on Madrid. de vluchten waren netjes op tijd en rustig verlopen. wij hadden geboekt met koffer dus geen probleem met een (te) grote handbagage die dan wel of niet wordt toegelaten. ik ben langer dan de normale spanjaard (1.94m) dus heb soms een probleem met de ruimte tussen de stoelen. ik kon op beide vluchten geen extra beenruimte boeken en kon ook niet verzoeken om bij de nooduitgang te zitten. van de 4 vluchten zaten we 2 x in een 'ouder' toestel waardoor ik wel 'klem' kwam te zitten. jammer dat er voor passagiers die ECHT lang zijn geen 'voorrang' wordt gegeven voor een nooduitgang plaats.
verder was de rest ok.

Datum van reis: oktober 2017
30 november 2017 beoordeeld

veel en veels te warm een tropisch oord is er niets bij.
Alles is erg krap, de been ruimte is echt schandalig weinig.
personeel op heen vlucht niet echt meewerkend, Op de terug weg wel een aardige steward hielp iedereen,
Dit was eens maar nooit meer voor os

Datum van reis: november 2017
    • Eten en drinken
US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.