26/9 gaan eten ... stoofpotje gevraagd, 4 kleine stukjes vlees in een groot bord vol saus... 18,5 €, mijn partner kreeg opgewarmde zalm met puree, ons zie je hier niet meer terug !
26/9 gaan eten ... stoofpotje gevraagd, 4 kleine stukjes vlees in een groot bord vol saus... 18,5 €, mijn partner kreeg opgewarmde zalm met puree, ons zie je hier niet meer terug !
wij hadden met 3koppels een 2for1 genomen...lang wachten povere brasseriekwaliteit, sigarettenrook komt binnenwaaien van terras achteraan, en dan nog 90euro per koppel betaald. sorry zelfs 45euro per koppel was nog te veel
Door de covid19 zijn de prijzen een 4de omhoog gegaan, de pasta van +-14 euro was niet genoeg, de hoeveelheid is bedoeld voor een kind en niet voor een volwassenen terwijl je wel voor een volwassene betaald, de bons die volgens de stad lier tellen...worden ondangs ze vermeld staan op de website van de stad lier, de vriendelijkheid was ver te zoeken nadat we dit vermelde dat ze op de website staan, Ze verwijzen ons door naar een website die niet meer bestaad dus bij deze raad ik deze bistro afMeer
Vriendelijke bediening Lekker eten MAAR SUPERKOUD IN DE ZAAK Onaangenaam om zo uit eten te gaan We hebben dan ook zo vlug als mogelijk de zaak verlaten Zeer spijtig
Meer dan correcte prijs voor wat je krijgt. Bediening door 1 jongeman. Maar hij kon zijn plan trekken. Wij komen hier nog terug.
Lekkere garnaalkroket, hoofdgerecht met scampi’s bevat helaas heel weinig scampi’s. Niet zo gezellig qua sfeer en bediening kan veel beter (stuk bestelling vergeten en fout in rekening).
Met 4 vrienden met een Social Deal voucher gaan eten.Alhoewel reeds bijna 3 maand op voorhand gereserveerd was er nog geen tafel klaar....moest nog snel 2 tafels bij elkaar geschoven worden.We hadden keuze uit de volledige kaart maar voor sommige schotels was er een supplement...(is geen probleem,is normaal).De bediening was ondermaats: ik heb nog nooit geweten dat de kelner het aperitief en de wijnglazen laat doorgeven (alhoewel hij heeeeeeeel gemakkelijk rond de tafel kon,meer dan plaats genoeg).Ik bestelde 1 fles witte en 1 fles rode huiswijn en die werden ONGEOPEND op tafel gezet !!!!!!!!!!!!!Ook nog nooit meegemaakt.En zo bleef de bediening heel de tijd heel pover.Het was precies of Social Deal klanten geen correcte bediening verdienen (alhoewel we toch meer dan 140 euro aan drank en supplementen bovenop de vouchers hebben betaald.Meer
Tomatensoep: leek wel aangelengd tomaten puree met wat room erin. Niet lekker. Fles water ‘het verloren schaap’ veel te duur: we hadden een karaf water besteld: 7,50 euro!! Volgende keer absoluut ergens anders wat kleins eten.
heel vriendelijke mensen en een goede service en heel lekker van het eten en zeker genoeg ik heb daar een paarde biefstuk genomen lekker mals wij komen zeker terug en vertellen verder aan vrienden
Ik had gereserveerd voor 5 personen op een vrijdagavond met een social deal (3-gangen menu aan 23 euro). Volgens de deal werd er voor de schartong en de steak een supplement aangerekend, wat niet abnormaal is. Maar toen we kaas/garnaalkroketten als voorgerecht bestelden, bleek er...maar 1 kroket i.p.v. 2 in de deal te zitten. Voor een 2e kroket moest je maar liefst 4 euro (!) opleggen. Hoofdgerecht dan. De ribbekes waren op. Iets anders dan maar. Koninginnehapje was er nog wel, dus dat besteld. Wat je dan op je bord kreeg was zeer magertjes: meer saus dan kip, en goed uitgesmeerd op het bord alsof het veel leek. Als ik 10 stukjes kip geteld heb zal het veel zijn. Ook de macaroni die onze kids hadden besteld bleek qua hoeveelheid niet bijster veel te zijn. Onze zoon van 13 had met een volwassenen portie niet echt genoeg (terwijl hij soms met moeite een kinderportie opkrijgt). Nagerecht. Tiramisu: op. Moelleux: op. Het excuus: "Het is zeer druk met de social deal en het is al het einde van de week". Pardon? Het was vrijdagavond en het weekend moest nog beginnen. Mijn vrouw bestelde dan maar een verwenkoffie. Voor de koffie moest je ook al bijbetalen (maar niet volgens de deal) . Conclusie: veel van verwacht, maar toch met een bedrogen gevoel buitengegaan. Met een social deal moet je klanten kunnen lokken. Die klanten moet je dan ook soigneren zodat ze met plezier terugkomen. Dat lijkt me logisch, niet? Jammer dus van deze gemiste kans: mij zien ze hier alvast niet terug.Meer