Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Een tafel reserveren
2
di 26/5
20:00

Waarderingen en beoordelingen

Certificaat van uitmuntendheidWinnaar 2019
WAARDERINGEN
Eten
Bediening
Prijs-kwaliteit

Meer informatie

PRIJSKLASSE
11 US$ - 33 US$
CUISINES
Vis en zeevruchten, Mediterraan, Kroatisch
Speciale diëten
Geschikt voor vegetariërs, Veganistische opties, Glutenvrije opties
Alle gegevens weergeven
maaltijden, functies
Beoordelingen (340)
Beoordelingen filteren
79 resultaten
Waardering van reizigers
62
10
3
3
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
Waardering van reizigers
62
10
3
3
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
Beoordeeld op 19 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een avond gegeten in het 5 sterren restaurant van het hotel. Mooie kaart en mooie aanbod aan wijnen. Veel vis gerechten en zeevruchten. Keuze is ruim voldoende. Locatie van het restaurant is prachtig, diner met zeezicht. Heel erg sfeervol. Op de achtergrond live rustig livemuziek....Meer

Datum van bezoek: augustus 2018
Nuttig?
Beoordeeld op 28 juni 2018 via mobiele applicatie

Lekker gegeten op zalige locatie, mooie setting en supervriendelijke service door Slandana! Wij gaan terug....

Datum van bezoek: juni 2018
Nuttig?
Beoordeeld op 14 mei 2018 via mobiele applicatie

Hoewel het hoort bij een hotel, was daar niet veel van te merken, behalve dat we naast een soort leeg buffet zaten. Het uitzicht is prachtig. Het eten en de wijn waren heerlijk en de bediening prima. Leuke plek om naar toe te gaan.

Datum van bezoek: mei 2018
Nuttig?
Beoordeeld op 3 oktober 2017

Prima bediening. Heel lekker gegeten, mooi gepresenteerd. Gastronomisch. Probeer zeker de tartaar van tonijn en de tonijnsteak.

Datum van bezoek: september 2017
Nuttig?
Beoordeeld op 21 juli 2017 via mobiele applicatie

Eten in het restaurant Tramuntana is een aaneenschakeling van exquise smaken en culinaire orgasmes ! Heeft eenMichelin-ster verdiend niet alleen door de kwaliteit van het eten maar ook door de uitmuntende service van maître Vladimir en zijn team !!!! The Quality of food in the...Meer

Datum van bezoek: juli 2017
Nuttig?
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 15 maart 2020

Een heel mooi restaurant met een adembenemend uitzicht, eten was het beste dat we in Kroatië hadden. De serveersters waren erg aardig en zeer professioneel.

Datum van bezoek: september 2019
Beoordeeld op 13 oktober 2019 via mobiele applicatie

Ik heb echt genoten van de maaltijd hier, begonnen met rizotto met garnalen die een smakelijke goede portie was, ging verder met tonijnsteak en salade die heerlijk waren en crème brulle toetje, goede sfeer en service

Datum van bezoek: oktober 2019
Beoordeeld op 8 oktober 2019 via mobiele applicatie

We aten hier drie keer tijdens ons verblijf in Hotel More. Toen we het personeel voor het eerst vertelden dat we veganistisch waren en vroegen wat geschikt was voor ons op het menu, waren ze niet erg behulpzaam en ze waren zeker niet bereid om...de chef te vragen of hij iets kon aanpassen om het veganistisch te maken. Gelukkig waren er een paar dingen die we konden hebben. Ze waren allebei erg aardig. Zodra ze het eten met kaas verspreid over het bracht maar verontschuldigde zich en gaf ons een gratis drankje elk wat goed was. De eerste nacht dat we daar waren, hadden ze livemuziek die ook goed was.Meer

Datum van bezoek: oktober 2019
Beoordeeld op 7 oktober 2019 via mobiele applicatie

We hadden een tafel gereserveerd een paar dagen voor onze maaltijd eerdere beoordelingen gelezen met hoge verwachtingen van een uitstekende ervaring. Helaas was dit niet het geval! We namen een tafel buiten en accepteerden dat het koel zou kunnen zijn omdat de zon net was...ondergegaan (we keken ernaar vanuit de grotbar hieronder). We bestelden drankjes en een visschotel. Een gratis amuse bouche van cherry tomaat en mozzarella bal aangekomen. Alles ging zwemmen. Toen arriveerde onze main. Ik moest meteen klagen dat de bijbehorende aardappel / snijbiet gerecht koud was (het hotel suggereerde later dat dit misschien was omdat we buiten waren!). Het werd snel vervangen door een hete, maar ik vond niet dat de ober bijzonder verontschuldigend was, gewoon efficiënt! Toen schilde ik de garnalen op en vond dat het niet gaar was & voedde dit op met de ober die de andere nam en kwam terug met een vervanger. Toegegeven, de andere vis was prima, hoewel verschillende mosselen niet waren geopend. Ik heb die niet gegeten omdat ik weet dat ik dat niet moet doen. De ober bood ons desserts aan die niet duidelijk maakten dat ze gratis zouden zijn, maar we weigerden zoals we hadden gepland om ergens anders heen gelato te gaan halen. We vroegen om de rekening en toen het kwam, waren onze drankjes niet inbegrepen, dus mijn man checkte en de ober adviseerde dat deze gratis waren vanwege de ervaring die we met het eten hadden. Leek een vriendelijk gebaar MAAR achteraf gezien heb ik nu het gevoel dat ze ons niet hadden moeten betalen voor de visschotel! Op de terugweg naar ons hotel begon ik me ziek te voelen, mijn maag werd langer. We stopten niet op weg voor ijs maar kwamen zo snel mogelijk terug. Ik heb toen de nacht doorgebracht met misselijkheid en moest vaak naar het toilet. Ik schreef Hotel More (waar het restaurant is) een e-mail om hen bewust te maken en hen te vragen de chef te informeren over de gevolgen van het verzenden van niet gaar schelpdieren. Ik heb binnen 24 uur geen antwoord of bevestiging ontvangen, dus ik heb ze opnieuw gemaild. Het antwoord dat ik ontving was ook teleurstellend; effectief een zwakke verontschuldiging, geen aanbod van compensatie en waarin staat dat ze dagelijks verse vis en zeevruchten gebruiken en geen klachten hebben! Nou, mijn e-mail was een klacht, dus dat is niet helemaal correct! Daaropvolgende e-mailcorrespondentie bevestigde niet dat de chef op de hoogte was gesteld, alleen dat ze controleerden of andere gasten hadden geklaagd. Het is dus duidelijk dat mijn klacht en ongemak niet voldoende zijn om het serieus te nemen. Eet hier op eigen risico! ! !Meer

Datum van bezoek: oktober 2019
Beoordeeld op 4 oktober 2019

Om onze mooie reis in Dubrovnik af te sluiten, besloten we een leuk restaurant te vinden met een mooi uitzicht. Dit restaurant was gewoon perfect! Direct uitzicht op de zonsondergang op het terras, mooie plek, erg vriendelijke en professionele serveersters en het eten waren boven...onze verwachting. De kosten van het eten was duur, maar elke Kuna waard. Mijn vriend en ik beveel dit restaurant echt aan als je op reis bent naar Dubrovnik. Het ligt buiten de oude stad, maar het is echt de moeite waard om weg te gaan van de drukke oude stad.Meer

Datum van bezoek: oktober 2019
Meer beoordelingen bekijken
De beste in de buurt
De beste hotels in de buurtAlles weergeven
Hotel More
1.459 beoordelingen
op 0,07 km afstand
Boutique & Beach Hotel Villa Wolff
111 beoordelingen
op 0,36 km afstand
Hotel Splendid
470 beoordelingen
op 0,39 km afstand
Hotel Kompas Dubrovnik
1.280 beoordelingen
op 0,4 km afstand
De beste restaurants in de buurtAlles weergeven
Restaurant More
1.031 beoordelingen
op 0,08 km afstand
Pull Over Bistro
225 beoordelingen
op 0,61 km afstand
Eden
586 beoordelingen
op 0,46 km afstand
De beste attracties in de buurtAlles weergeven
Lapad
1.138 beoordelingen
op 0,39 km afstand
Lapad Beach
437 beoordelingen
op 0,45 km afstand
Copacabana Beach
605 beoordelingen
op 0,79 km afstand
Cave Bar More
996 beoordelingen
op 0,02 km afstand
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Restaurant Tramuntana.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Uw gratis vermelding claimen