Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Senso

Geclaimd
Een tafel reserveren
2
Vandaag
20:00

Waarderingen en beoordelingen

Nr. 20 van 4.936 Restaurants in Santiago
Certificaat van uitmuntendheidWinnaar 2015 - 2019
WAARDERINGEN
Eten
Bediening
Prijs-kwaliteit
Sfeer

Meer informatie

PRIJSKLASSE
18 US$ - 50 US$
Speciale diëten
Geschikt voor vegetariërs, Veganistische opties, Glutenvrije opties
Maaltijden
Ontbijt, Lunch, Diner, Drankjes

Locatie en contact

Beoordelingen (502)
Beoordelingen filteren
39 resultaten
Waardering van reizigers
15
13
10
1
0
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
Waardering van reizigers
15
13
10
1
0
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 10 van 39 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 24 februari 2019 via mobiele applicatie

Geweldige lunch bij Senso. Buffet inclusief Japanse gerechten uit hun Aziatische fusionrestaurant. Sushi, sashimi en salades. De parrilla was vers en lekker, maar de ster van de show was de service, vooral Abraham, die een reus onder de mannen is en hoffelijk, beleefd, behulpzaam en...overal verbazingwekkend was. Volle sterren en aanbevolen voor iedereen die naar Santiago komt.Meer

Datum van bezoek: februari 2019
MOSTG-SM, Restaurants & In-Room Dining Manager van Senso, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2019
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 18 februari 2019

We aten hier toen we logeerden in het hotel en waren zonder een auto. Alleen in de stad voor de middag voor vertrek vroeg in de ochtend. Ik denk dat ik probeer te zeggen dat als we niet met een groep waren, we uit het...hotel zouden zijn meanderd en een betere keuze in de stad hadden gevonden. Best prijzig, maar je moet begrijpen waar je aan het eten bent - dit hotel is geen cheapy. Bottom line - het eten is redelijk, maar om een echt goede Chileense maaltijd te krijgen, zou ik naar de stad gaan. Een van onze groep deed precies dat en was heel blij met hun beslissing.Meer

Datum van bezoek: januari 2019
MOSTG-SM, Restaurants & In-Room Dining Manager van Senso, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2019
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 14 februari 2019 via mobiele applicatie

Valentijnsdiner tijdens verblijf voorafgaand aan expeditie naar Antarctica. Genoten van Chileense zeebaars en gril Salade waren goed gepresenteerd en heerlijk. Uitstekend restaurant zonder hotel te verlaten. Prachtig uitzicht op de tuin vanaf het terras van het restaurant.Meer

Datum van bezoek: februari 2019
MOSTG-SM, Restaurants & In-Room Dining Manager van Senso, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2019
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 25 januari 2019 via mobiele applicatie

Zeer warm, attent personeel gecombineerd met heerlijk eten, precies goed voorbereid, maken dit tot een prachtig restaurant. We verbleven in het hotel, we genoten van het ontbijtbuffet, lunch, evenals diner en alles was geweldig. Zeer gastvrij voor speciale verzoeken om eten, en de gerechten werden...elegant geserveerd, maar niet met het proberen - te - moeilijk te verschijnen - creatieve ingrediënten. Ik voelde me zeer welkom en had elke keer geweldige ervaringen.Meer

Datum van bezoek: januari 2019
Social Media T, Communications Team van Senso, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2019
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 16 januari 2019

Een van de beste restaurants in Santiago. Ik ging daar met een paar van mijn vrienden en we hebben allemaal genoten van verschillende heerlijke gerechten. Ik ben een vegetariër en ik denk dat ik de beste plek en de beste vegetarische maaltijd kies. We werden...bediend door behulpzame en charmante personeel. Ik zal blij zijn om terug te zijn.Meer

Datum van bezoek: december 2018
Beoordeeld op 21 augustus 2018

Ik ging er vele malen geweest en ik vond de kwaliteit van het eten en de service. Alle schrijvers en serveerster zijn gastvrij, vriendelijk maar altijd professioneel en beschikbaar met een glimlach of een open houding. Speciale dank aan Abraham, mijn ober tijdens mijn laatste...reis, altijd op de top.Meer

Datum van bezoek: augustus 2018
Social Media T, Communications Team van Senso, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 15 augustus 2018

Aten drie ontbijten en één lunch hier op recente reis. Het ontbijtbuffet is voldoende, maar vermoeiend na de tweede dag. Ook duur als niet inbegrepen in uw hotelprijs. Standaard keuzes plus ei / omeletstation. Aan de andere kant, is de a la carte Franse toast...de beste die ik ooit heb geproefd. De lunch geserveerd aan het zwembad was ook oke. Wat dit restaurant onderscheidt is het personeel. Ze onthouden onmiddellijk je naam en voorkeuren. Van de manager, Valeska, naar beneden, het personeel zorgt voor je. Het personeel maakt een goed restaurant uitstekend. Van bijzonder belang is een serveerster genaamd Claudia. Spreekt in de buurt van perfect Engels en is bij alle accounts een van de beste restaurantmedewerkers die we al lang in de wereld tegenkwamen. Hopelijk, wanneer dit hotel overgangen naar een MO, behoudt het uitstekende personeel.Meer

Datum van bezoek: augustus 2018
Social Media T, Communications Team van Senso, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Uitstekende service! Abraham was heel fenomenaal; hij was erg meegaand en attent. Al met al geweldige sfeer en heerlijk eten.

Datum van bezoek: augustus 2018
Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf hebben we een paar keer gegeten, de hoofdgerechten waren prachtig gedaan maar de service was niet erg attent, mobiele telefoons lijken hun grootste zorg te zijn of misschien hadden we pech, een ander detail dat mijn aandacht trok was dat het ontbijtafbuffet...repetitief was.Meer

Datum van bezoek: juli 2018
Beoordeeld op 18 juli 2018

Het buffet verspreid was goed. Het was hetzelfde voor ons hele verblijf van 7 dagen in dit hotel. Het hotel serveert ook lunchbuffet dat ik niet heb geprobeerd.

Datum van bezoek: juli 2018
Meer beoordelingen bekijken
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 219 hotels in de buurt
Hotel Santiago
2.262 beoordelingen
op 0,03 km afstand
Renaissance Santiago Hotel
1.242 beoordelingen
op 0,15 km afstand
Kennedy Hotel
1.073 beoordelingen
op 0,2 km afstand
Hotel Cumbres Vitacura
1.339 beoordelingen
op 0,32 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 5.682 restaurants in de buurt
Matsuri
462 beoordelingen
op 0,03 km afstand
Catae
271 beoordelingen
op 0,16 km afstand
Anakena
684 beoordelingen
op 0,04 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 1.535 attracties in de buurt
Valle Nevado - Ski Resort Chile
4.121 beoordelingen
op 0,75 km afstand
Parque Araucano
7.125 beoordelingen
op 0,56 km afstand
Parque Arauco
3.675 beoordelingen
op 0,46 km afstand
Selva Viva
149 beoordelingen
op 0,73 km afstand
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Senso.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Uw gratis vermelding claimen