+32 2 505 29 11+ Website toevoegenSchrijf een beoordelingDeze vermelding verbeteren
Openingstijden
Zo
15:00 - 22:00
Ma
12:00 - 22:00
Di
12:00 - 22:00
Wo
12:00 - 22:00
Do
12:00 - 22:00
Vr
12:00 - 22:00
Za
3:00 - 22:00
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Waarderingen en beoordelingen
Travellers' Choice 2024
WAARDERINGEN
Eten
Bediening
Prijs-kwaliteit
Sfeer
Meer informatie
Iemand van dit bedrijf beheert deze vermelding.
Meer informatie
PRIJSKLASSE
€ 14,00 – € 28,00
CUISINES
Bar, Europees, Gezond
Speciale diëten
Glutenvrije opties
maaltijden, functies
Heeft dit restaurant kinderstoelen voor peuters?
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
4.5
272 beoordelingen
Uitstekend
223
Heel goed
25
Gemiddeld
7
Matig
4
Vreselijk
13
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
De tekst kan vertalingen bevatten die door Google zijn geleverd. Google biedt geen expliciete of impliciete garanties voor de vertalingen. Dit geldt ook voor de nauwkeurigheid, betrouwbaarheid en alle impliciete garanties voor bruikbaarheid, geschiktheid voor een specifiek doel en niet-inbreuk op rechten van derden.
Rene B
Rotterdam27 bijdragen
mei 2023 • friends
Super lekker gegeten neem
Vooral de mozzarella die is zo lekker ze maakte de mozzarella zelf!! En de andere gerechten zijn natuurlijk ook perfect
Geschreven op 6 mei 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Rubel Miah
Dear 891reneb,
Warm greetings from The Poet restaurant!
Thank you for selecting The Poet restaurant at Renaissance Brussels Hotel for your recent dinner out and for taking the time to share your experience, which I sincerely appreciate. I am glad to read that you have greatly enjoyed the menu selecting and the dishes crafted by our young and talented culinary team. I will be delighted to share your kind praise with the team as I know they will highly appreciate such comment and recognition for the passion they put every day to make our guests happy.
I hope your future dinner out in Brussels will continue to include our Poet restaurant in order for us to create another enjoyable moment for you and your loved ones.
Best regards
Rubel
Rubel Miah
Multi-Property General Manager
Renaissance Brussels Hotel and Marriott Executive Apartments Brussels
Geschreven op 9 mei 2023
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Merel
9 bijdragen
dec 2022 • couples
… dan ga je bij ‘the Poet’ zitten. Daar interesseert het namelijk niemand dat je een gast bent. Wat een slechte bediening in dit etablissement. Niets wordt aangeboden en als je iets besteld wordt het nauwelijks of niet gebracht, alles wordt op tafel gezet zonder uitleg, je mag de borden dan even zelf afruimen. We hebben 3 uur en 3 kwartier gedaan over het menu van kerstavond. Het eten was OK maar smaakt niet echt lekker meer als je zo lang moet wachten. Langste hebben we gewacht op een tussengang, 1 uur. Zie in de foto’s, toen hebben we maar een dutje gedaan :) Genoeg personeel maar zeldzaam ongeïnteresseerd. Gelukkig hoeven we hier maar 1 keer in ons leven te eten.
Geschreven op 24 december 2022
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
The Poet Restaurant Brussels
Dear Merel1974,
Warm greetings from The Poet Restaurant!
Thank you for selecting The Poet restaurant to celebrate the Christmas Eve with us and for taking the time to share your experience. Nevertheless, I understand from your comment that your dining experience was not to your expectation as you have experienced a long delay in the service and a lack of attentiveness from our service team. I sincerely empathize with your feeling and thoroughly apologize for the service shortfall and for the poor experience created on this occasion. This is certainly not aligned with the service standard nor the service spirit we are training our team to deliver back to our guests, particularly on special occasion like on your last visit.
While I honestly do not have any excuse for this shortcoming, allow me to transparently share that, we have initially planned this evening to the smallest detail to ensure a smooth and seamless experience for our guests. Unfortunately, 2 of the service associates scheduled to work on that evening were ill and not able to come to work. This has significantly impacted the tempo of the service between the restaurant and the room service for the hotel. This is in no way an excuse, but I wanted to transparently share with you what occurred. Nevertheless, rest assured that, following this situation, I have asked our team to plan additional person to be on duty for the coming evenings, and in particular for the 31st of December to ensure a smooth and pleasant evening for all our guests. While I may not be able to take away your negative experience from your last visit, I sincerely hope this will bring you comfort and re-assurance that your feedback matters to me and my team and we take it in a constructive manner in order to improve our service delivery and our guest's experience.
In spite of your disappointment, I sincerely hope to have the opportunity to welcoming you again at The Poet Restaurant and remedy the poor feeling left from your last visit.
With kind regards
Rubel
Rubel Miah
Multi-Property General Manager
Renaissance Brussels Hotel & Marriott Executive Apartments
Geschreven op 27 december 2022
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
HennySchaijk
Groningen829 bijdragen
apr 2022 • none
Met circa 30 personen aten we hier. Van te voren was gereserveerd en afgesproken dat een aantal graag vegetarisch aten. Dit was blijkbaar te moeilijk of te veel gevraagd. Het uitserveren van de simpele maar lekkere salade als voorgerecht ging goed. Bij het hoofgerecht ging het echter volkomen mis. Vegetariers kregen niet-vegetarisch eten en andersom. Erger was dat de laatste maaltijden pas geserveerd werden na herhaald aandringen en op een moment dat de borden van de anderen al afgeruimd waren. Mijn maal was lekker en zag erg fraai uit, dat van de vegetariers oogde aanzienlijk minder. Het nagerecht was smakelijk maar werd opgediend op het moment dat de laatste gast zijn hoofdgerecht nog niet op had kunnen eten. Verder is het personeel vriendlijk en de inrichting is mooi.
Geschreven op 30 april 2022
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
The Poet Restaurant Brussels
Dear HennySchaijk,
Warm greetings from Renaissance Brussels and The Poet Restaurant Brussels!
May I first of all thank you for selecting The Poet restaurant on your recent group dinner event. While I understand from your feedback that the food was to your liking, I am sorry to hear that you have nonetheless experienced some delay and inconvenience with the service coordination and servicing of the vegetarian dishes which has led to some disappointment. I am terribly sorry for the poor impression and experience created due to the service shortfall. This is certainly not the type of experience we would like to provide to you nor to your guests and rest assured that I have discussed the matter with our Outlet Manager as well as our restaurant supervisor in order to re-emphasize with our team the restaurant service standard and service principles when it comes to specific dietary to avoid such hiccups but also have increased supervision to the service timing to avoid such delays.
Additionally, and as a genuine concern to maintain a consistency in the service standard, our Outlet Manager as well as our Director of Operations will provide further training and coaching to our team to improve the focus and attentiveness from our team and avoid such re-occurrence in the future.
While this may not take away your negative feeling from your last visit, I sincerely hope to have the opportunity to welcome you and your guests again in the future so that we can create a better experience on your next visit as I know our team is capable of delivering.
With kind regards
Rubel
Rubel Miah
Multi-Property General Manager
Renaissance Brussels Hotel and Marriott Executive Apartments Brussels
Geschreven op 7 mei 2022
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
RikDD23
Brussel20 bijdragen
apr 2022 • none
Apart weggezet in een meeting room. Half uur wachten op een menu. Live tutorial voor ober over hoe een Fles wijn te openen. Toch moeten betalen ondanks proefkonijn. De borden werden afgeruimd ondanks dat de mensen nog aan het eten waren. Zelfs zij die nog aan het eten waren werden afgeruimd. Wanneer je vraagt voor het zout en peper brengen ze enkel zout en zijn ze verbaasd dat je ook peper wil. Wanneer je vraagt voor een specifieke witte en rode wijn brengen ze enkel de witte wijn en dan zeggen ze aah ja jullie hadden ook DE rode wijn terwijl er 20 wijnen op de kaart staan. Water is ongefilterd. Boter is ijskoud zodat je ze niet kan smeren. Glazen laten ze vallen. Toch heel pompeus doen. Volgens mij zijn deze mensen zelf nog nooit in een restaurant geweest. Of een frietkot. Ongezien ten zeerste te vermijden. echt al spijt dat ik hier überhaupt een euro heb betaald. Tip aan de eigenaar, leid je mensen een minimum op voor de shift begint. Dit is gênant voor iedereen
Geschreven op 30 april 2022
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
The Poet Restaurant Brussels
Dear RikDD23,
Warm greetings from The Poet Restaurant!
May I thank you for your recent visit at the Poet restaurant. I always welcome every guest's feedback as I genuinely believe this is the best way to reflect on our current service standard and look at ways we can constantly improve the guest's experience.
Nonetheless, I understand from your comment that your recent dinner experience with us was not up to your expectation and you have experienced some inconvenience on this occasion. While I truly appreciate your feedback, I sincerely empathize with your feeling and apologize for the negative impression created on your last visit. I noticed from your feedback that there were various service shortfall during the dinner time with the service team not being proactive, not attentive enough, missing the service of the wine and more. I am terribly sorry for the disappointment this has created and rest assured that I have discussed the matter with our Outlet Manager as well as our Director or Operations who have recently joined our team in order to take the appropriate actions to re-train and drive the team to execute consistently and more professionally.
While I honestly do not have any excuse for the service shortfall from some of our service team member, we continue to navigate through the post-pandemic with various challenges. Indeed, like many hotels and restaurants in Belgium, we have been facing a severe shortage of manpower and talents in the hospitality industry with many people leaving the hotel and restaurant sector over the past 2 years. As such there is a shortage of 65,000 people for hotels and restaurants right now in Belgium. Once again, this is certainly not an excuse but I wanted to transparently share the current challenges in our industry. Nonetheless, please bear with us as we are diligently re-hiring talents, providing service training and coaching in order to ensure a greater service spirit and service delivery in the future. In spite of your negative feeling from your last visit, I hope this will bring you comfort and re-assurance that your feedback and experience matters to me and my team.
Despite the service shortfall on your last visit, I sincerely hope to have the opportunity to welcome you and your friends again in the future so that we can create a better experience on your next visit as I know our team is capable off during much better.
With kind regards
Rubel
Rubel Miah
Multi-Property General Manager
Renaissance Brussels Hotel and Marriott Executive Apartments Brussels
Geschreven op 7 mei 2022
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
KingRoi
Arnhem281 bijdragen
mrt 2022 • solo
Zeer vriendelijke service, met heerlijk eten bij diner. Ontbijt iets minder, vooral qua keuze mogelijkheden. Prima atmosfeer.
Geschreven op 2 maart 2022
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
The Poet Restaurant Brussels
Dear KingRoi,
May I thank you for visiting The Poet restaurant on this occasion and for taking the time to share your experience. I am pleased to read that your experience was up to your expectation and you have appreciated the friendly service from our team, the great food offering and the atmosphere. In the meantime, I also noticed that we have the opportunity to further enhance your future visits with us, particularly with the breakfast selection. Allow me to share that we are currently working on further improving the offering and selection for the breakfast in order to create a more enjoyable moment for the most important meal of the day. Please bear with us a little longer as we progress on this area while navigating through the challenges of the food chain supply disruption due to issues in the transportation across Europe.
We look forward to welcoming you again at The Poet restaurant and ensuring a more enjoyable time with us on your next visit.
Best regards
Rubel
Rubel Miah
Multi-Property General Manager
Renaissance Brussels Hotel and Marriott Executive Apartments Brussels
Geschreven op 3 maart 2022
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Mohamed H
1 bijdrage
dec 2021 • none
We moesten het kerstmenu nemen ookal hadden we gereserveerd zonder menu. Er werd ons Champagne aangesmeerd van €17 per glas, ook al was er champagne van €8 per glas. De ober liet een vork vallen op een stoel van de tafel naast ons waar iemand zat en liep gewoon door. De tafel naast ons wou een cocktail en kreeg te horen dat er te weinig man is. Onze tafel kreeg wel een cocktail. Amateurs. Bovendien zijn bijna alle reviews fake op deze website. Opletten!
Geschreven op 28 december 2021
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
The Poet Restaurant Brussels
Dear mohamedhU8706IQ
Warm greetings from The Poet Restaurant Brussels!
May I thank you for joining us to celebrate the festive season at The Poet restaurant and for going to the trouble of sharing your experience on TripAdvisor.
However, I understand that your dining experience was not quite up to your expectation and you were unhappy with the Christmas menu being the only option available for that evening, the pricing for the Champagne offered by the service team, the lack of attentiveness from our team and the inconsistency with the cocktail proposal. I fully empathize with your feeling and sincerely apologize for any service shortfall. Following your feedback, allow me to transparently share that with the festive season, our culinary team has created a special 4-course menu proposed from December 24 until January 2 as well as a special dinner menu for New Year Eve to offer something different to our hotel guests and neighbors. With regards to the pricing for the Champagne, allow me to clarify that we propose the glass of Prosecco (which is a sparkling but not a Champagne per say) at EUR 8 and the glass of Taittinger Champagne at EUR 17. Both are available upon guest's request. Finally, concerning the cocktail offering, I fully understand your point and the intent was not to create disappointment. As we continue to navigate through the current pandemic, and while this is in no way an excuse, our regular Mixologist was unwell and our second mixologist was away on leave during this period and as such, the rest of our team was not able to create the full range of cocktails. I fully understand the guest's expectation to have one of our original cocktail and I regret that this was not possible on this occasion under the current circumstances. I thank you for your kind understanding and rest assured that we continue to hire and train new team members that will be able to deliver a better guest's experience in the future. Please bear with us during this challenging period.
Finally, please be informed that we do abide by TripAdvisor rules as well as Marriott International policy to only welcome genuine guest's comments, the good, the bad and the ugly as it helps us to reflect on our current service standard and look at ways to improve in the future. As such, I can assure you that all guest's comments are provided truthfully and without any filter. I hope this will re-assure you on our keen interest to have a fair assessment of our restaurant.
In spite of any disappointment left from your last visit, I candidly hope that we will have the opportunity to welcome you again and ensure a greater experience on your next visits. Until then, I wish you a wonderful end of the year and lots of good wishes for 2022!
With kind regards
Rubel
Rubel Miah
Multi-Property General Manager
Renaissance Brussels Hotel and Marriott Executive Apartments Brussels
Geschreven op 29 december 2021
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Julia Marszal
1 bijdrage
dec 2021 • couples
Heerlijk gegeten, hele mooie plek om te zitten, mooi chique.
Bediening/service was top, heel vriendelijk.
We zijn geholpen door Maxime en Elson.
Geschreven op 22 december 2021
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
The Poet Restaurant Brussels
Dear U6ULjuliam,
Warm greetings from The Poet Restaurant Brussels!
Thank you for visiting The Poet restaurant on this occasion. I am delighted to read that the team made the night a pleasant one and you have appreciated the food offering, the ambiance of the restaurant and all that goes with it. We look forward to welcoming you again at The Renaissance Brussels Hotel and The Poet restaurant. Until then, I wish you a Merry Christmas and a Happy New Year!
Best regards
Rubel
Rubel Miah
Multi-Property General Manager
Renaissance Brussels Hotel and Marriott Executive Apartments Brussels
Geschreven op 22 december 2021
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Xavier
Gent1 bijdrage
dec 2021 • family
Lekker gegeten, mooi kader en super bediening! Beperkte kaart maar heel lekker. Bedankt Maxime Elson! Tot een volgende keer.
Geschreven op 19 december 2021
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
The Poet Restaurant Brussels
Dear v1ar3x,
Warm greetings from Renaissance Brussels Hotel and The Poet restaurant!
May I thank you for your recent visit to The Poet restaurant. I am pleased to read that you have enjoyed your dinner experience and appreciated the food & beverages offering along with the service provided by our team. I sincerely appreciate your patronage and thank you for taking the time to share your feedback on TripAdvisor.
I look forward to welcome you again at The Poet restaurant and ensure another pleasant moment with us.
With kind regards
Rubel
Rubel Miah
Multi-Property General Manager
Renaissance Brussels Hotel and Marriott Executive Apartments Brussels
Geschreven op 19 december 2021
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Erica S
Tervuren9 bijdragen
okt 2019 • none
De bar is net klaar met een volledige renovatie en ziet er echt trendy uit. Zeer kleurrijke en stijlvolle inrichting. Ze hebben slechts een handvol cocktails in hun menu, die eigen creaties lijken, maar in staat zijn om alle klassiekers te maken. Het serviceteam is gewoon schattig, vooral de man achter de bar (sorry zijn naam vergeten). Als we terug zijn in Brussel, komen we terug.
Geschreven op 14 oktober 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
It’s me
7 bijdragen
okt 2019 • none
Ik heb in januari in de plaats gegeten, wat vrij gemiddeld was, maar nu na de volledige renovatie veranderde het naar een echte koele plaats. Het eten is erg goed en de prijzen zijn zeer gematigd. Omdat het concept deelt, hadden we drie verschillende voorgerechten en de ossenstaartkroketten zijn gewoon fantastisch. Eigengemaakt! De wijnen zijn fantastisch en niet de gebruikelijke dingen. De service is absoluut aan de top, wat in Brussel niet gemakkelijk te vinden is. Ik zal al mijn zakenlunches hierheen verplaatsen.
Geschreven op 14 oktober 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
InfusedSpirits
Hyderabad38 bijdragen
okt 2019 • friends
Het heeft een goede sfeer, mis het Dichtersbier niet en praat met Emmanuel uw barman. Hij is goed in gesprekken en je zult een ontspannen env hebben. spenderen.
Geschreven op 11 oktober 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Kevin D
Binfield1010 bijdragen
okt 2019 • none
Goede sfeer en service. Je moet hun kenmerkende Poet IPA-ambacht speciaal voor het hotel proberen. Het personeel is erg vriendelijk en ze serveren gesneden Italiaanse ham als bijgerecht terwijl je drinkt. Gemakkelijke toegang vanuit de lobby van het hotel. Een moet proberen als je in de buurt bent. Als dit hielp graag.
Geschreven op 11 oktober 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Foodlover_Kr
Krefeld24 bijdragen
okt 2019 • none
De service (Sadu) bij de dichter was erg aardig en behulpzaam. We bestelden biefstuk en pasta. De plaats was niet vol maar het eten duurde 35 minuten die veel te lang voor pasta en steak is. Het eten zelf liet een gemengde indruk achter, de biefstuk en hamburger waren goed tot goed, maar de pastagerechten waren slecht van smaak. Prijs is zoals verwacht in een hotel.
Geschreven op 3 oktober 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1-13 van de 13 resultaten worden getoond
Zoals te zien in
Door Megan Michael
15 fantastische culinaire steden
Een van de beste manieren om een stad te ervaren is via het culinaire aanbod. Probeer traditionele recepten die door de jaren heen zijn doorgegeven, proef fusiongerechten die zijn ontstaan in de lokale community en ontdek moderne, innovatieve restaurants die worden gerund door een nieuwe generatie chef-koks.
De beste vriendelijk geprijsde restaurants
Alles weergeven
De beste in de buurt
We classificeren deze hotels, restaurants en attracties door de beoordelingen van onze leden af te wegen met hoe dicht ze bij de locatie gelegen zijn.
De beste hotels in de buurt
Alles weergeven De beste restaurants in de buurt
Alles weergeven Is dit uw vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Uw gratis vermelding claimen