Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Waarderingen en beoordelingen

WAARDERINGEN
Eten
Bediening
Prijs-kwaliteit

Meer informatie

Maaltijden
Diner, Lunch
FUNCTIES
Reserveringen, Zitplaatsen
Beoordelingen (14)
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
Beoordelingen filteren
13 resultaten
Waardering van reizigers
6
3
1
1
2
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Waardering van reizigers
6
3
1
1
2
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
Beoordeeld op 16 januari 2023

Het heeft ons verbaasd op hoeveel vlakken het fout kan lopen. Op de menukaart stonden geen kindergerechten. Na navraag door de bediening werd ons gezegd dat alle gerechten in kinderporties konden besteld worden. (Wij kunnen die policy alleen maar aanmoedigen. Maar zorg dat uw personeel...op de hoogte is. En zet dat ook op de kaart, zodat de klant ook geïnformeerd is.) Ons oudste kind wilde graag tartaar eten; we vroegen of dit voor hem kon als hoofdgerecht. Ons jongste kind zou fish&chips als hoofdgerecht nemen. Het gerecht voor ons oudste kind kwam samen met ons voorgerecht. Ons jongste kind kreeg niets voor de neus. De tartaar bleek een voorgerechtportie te zijn. Terwijl toch duidelijk was dat we dit bestelden als hoofdgerecht. Gevolg: kind 1 bleef op z’n honger zitten. Intussen had kind 2 nog steeds niets voorgeschoteld gekregen. We zagen dat de tafels rondom ons broodjes kregen. Omdat ons jongste kind intussen al twee (!) uur op z’n stoel zat te draaien, en ons oudste kind nog honger had na zijn ‘voorgerecht’ dat een hoofdgerecht moest zijn, hebben we uiteindelijk zelf gevraagd of we een sneetje brood konden krijgen. Men had ons over het hoofd gezien. Na lang wachten kwamen onze hoofdgerechten. Nóg iets later kwam uiteindelijk het eten voor ons jongste kind. Dus kind 1 at rond 18u45, kind 2 om 20u15. Je kunt een kind niet meer dan twee uur laten wachten en een gezin in shiften laten eten. Ik begrijp niet goed dat het personeel niet zág dat één kind duidelijk veel te weinig voor de neus kreeg, en het andere kind uren zonder eten zat. Intussen hadden we een tweede drankje besteld. Want het was wel erg lang wachten. Dat kwam niet. Na nog langer wachten op onze hoofdgerechten, hebben we een tweede keer gevraagd naar onze drankjes. “Oh, sorry, komt er zo aan!” Maar na die tweede keer vragen werd er nog niets gebracht… Wij hebben drieënhalf uur op restaurant gezeten met één drankje: dat is toch teken aan de wand dat het vierkant draait? Het viel ons overigens ook op dat er verwarring bestond rond de drankjes. Fanta staat op de kaart maar was niet verkrijgbaar. Mijn partner dronk een Tripel Carmeliet; toen hij een tweede wilde bestellen, werd er gezegd ‘dat hebben wij niet’. Het lange wachten loonde helaas niet. Onze hoofdgerechten waren ferm ondermaats. Ik twijfelde of ik tonijn zou bestellen, want tonijn moet perfect gebakken zijn. Maar de persoon die de bestelling opnam verzekerde me dat de tonijn vanbinnen sappig/rosé zou zijn. Wat op m’n bord lag, was echter een lap taai wit vlees, licht zwart geblakerd, helemaal droog, zelfs moeilijk door te slikken. Opgediend met een hoop droge patatten (op de kaart: ‘patatas bravas’ – dit waren géén patatas bravas) en zónder aioli (op de kaart: met aioli – waar was de aioli?). Kortom, uitgedroogde, smakeloze kost. Bij m’n partner een steak die níet saignant gebakken was maar roze zag. Met een sausje dat zuur smaakte. Bij het afruimen van onze hoofdgerechten hebben we eerlijk gezegd dat het ons niet gesmaakt had en uitgelegd waarom. Daar werd vriendelijk en begripvol op gereageerd. Wij kregen een drankje van het huis aangeboden. Maar eerlijk gezegd is dat een lapje tegen het bloeden. Voor ons was dit een avond van te lang wachten, teleurstelling en frustratie (inclusief vermoeide en hongerige kinderen). Wij zagen rondom ons nog mensen reageren op de gang van zaken. Het restaurant heb ik nadien aangeschreven, want liever feedback dan negatieve mond-tot-mond-reclame, redeneerde ik. Helaas is daar nooit reactie op gekomen. Dan maar via Tripadvisor anderen waarschuwen voor een teleurstelling…Meer

Datum van bezoek: januari 2023
Nuttig?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 8 januari 2023 via mobiele applicatie

Zeer lang wachten. 4,5 uur voor 3 gangen menu. Via Social Deal geboekt. Menu op website voorgesteld tov wat werkelijk verkrijgbaar was, dag en nacht verschil. Keuze ineens beperkt tot minder dan helft. Apero, bestellen Pinot. Sorry is op. Vragen wijnkaart. Is er niet. Vragen...Karmeliet. Bestellen nog 1 bij. Sorry is op. Bestellen dessertbordje met glaasje erbij. Doe maar 43 likeur. Zien fles in schap staan. 2 min later: sorry is op. Zeer kleine porties. Vriendin had Cesar Salad. Zat zelfs geen dressing bij. Droge sla… Had zelf steak met bearnaise. Bearnaise ronduit slecht met korrel in. Dan maar pepersaus gevraagd. Vies. Geen ander woord voor. Tafel naast ons vraagt ook nog pepersaus. Kok ging direct nog bijmaken. Oei. Is er niet meer. Kleine, zeer droge steak. Desser. Bolletje ijs moet wellicht met koffie lepel genomen zijn, anders krijg je nooit zo n klein bolletje. Als klap op de vuurpijl kregen we dan ook nog de rekening van een andere tafel. Zeker niet voor herhaling vatbaar. Met of zonder Social Deal.Meer

Datum van bezoek: januari 2023
Nuttig?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 6 november 2022 via mobiele applicatie

Op zaterdag 29 oktober zijn we met ons gezin gaan eten in het Hofke Van Wommelgem. Dit was via een Social Deal, we hadden een tweegangenmenu voor vier personen aangekocht. We kozen voor een hoofdgerecht en een dessert. Bij één van de eerste happen zag...onze dochter dat er een haar in een gehaktbal gedraaid was. We hebben dit aan de eigenares gemeld. We zouden een nieuwe portie krijgen, maar moesten wel wachten tot andere tafels bediend waren. Zij reageerde verveeld, maar excuseerde zich niet. Ze bood ons wel een drankje aan maar omdat we net nog drank besteld hadden, zijn we hier niet op ingegaan. Uiteindelijk heeft onze dochter haar tweede portie pas gekregen wannneer we met drie al klaar waren, dit is helemaal niet gezellig en niet het doel van leuk te gaan eten. Balletjes in tomatensaus kunnen volgens ons inziens makkelijk even tussendoor klaargemaakt worden gezien dit enkel opgewarmd moet worden. Ook moesten we zelf naar nieuwe frietjes vragen omdat de eerste portie al koud was. Maar…. niet te geloven, ook in de tweede portie zat een haar in een gehaktbal…. Dit ben ik gaan melden aan de eigenaar achter de toog. Hij reageerde teneergeslagen en excuseerde zich. Doordat er een open keuken is, zagen we de twee koks geen hoofddeksel droegen en ze hadden beiden een stevige bos haar. Geen van de eigenaars heeft gemeld aan de keuken dat er tot twee keer toe een haar in een gehaktbal zat, wat wij bizar vonden. In een gesprek bleek dat ze schrik hadden dat de koks zouden opstappen en niemand nog eten zou krijgen. In datzelfde gesprek hebben we aangegeven dat we geen scene wilden maken, want dat we bij een eerder bezoek heel tevreden waren en dat we reeds mensen hebben doorgestuurd naar hen. Onze zin in een dessert was ondertussen wel voorbij, dus vroegen we de rekening. Mevrouw liet weten dat we de drank niet moesten betalen (twee gangenmenu was aangekocht via Social Deal) en verzekerde ons dat we de volgende dag zouden gecontacteerd zouden worden na de brunch om dit recht te zetten. Ondertussen is het zondag 6 november, een week later, en hebben we niets vernomen. Wel hebben ze ons laten weten dat door de drukte van het openen van een nieuwe zaak het er nog niet van gekomen is. We hadden de indruk dat deze mensen er wat onderdoor zaten door problemen met het vinden van personeel, maar dat blijkt dus niet de reden zijn van het niet reageren. Zij openen daarentegen nog een nieuwe zaak. Bovendiendien vinden het dus niet respectvol dat ze niet doen wat beloofd werd: ons de volgende dag contacteren.Meer

Datum van bezoek: oktober 2022
Nuttig?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 29 oktober 2022

Goede servies en bediening. Het eten is verzorgd en gezellig restaurant. Voor ons is het nogal ver, maar we gaan zeker terug.

Datum van bezoek: oktober 2022
Nuttig?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 1 augustus 2022 via mobiele applicatie

Met z’n 2tjes hier gedineerd op een vrijdag. Gezellig, gemoedelijk interieur dat mss. net iets teveel zitplaatsen (couverts) heeft. Zeer beleefde, vriendelijke én stijlvolle bediening. Mooi gepresenteerde en lekkere gerechten. Uitgebalanceerde kruiding. Voor ons klopte het plaatje helemaal. Dit was de beste vol-au-vent die ik...ooit op restaurant at. Fantas-tique !!!Meer

Datum van bezoek: december 2021
Nuttig?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 25 juni 2022

Zeer lang wachten op het hoofdgerecht, zelfs als je vraagt om aan te sluiten. het eten is zeer goed, maar je krijgt amper 2 kleine kroketten, wat belachelijk weinig is en waardoor we te weinig hadden gegeten. Kroketen bijvragen is geen optie, want tegen dat...die klaar zijn is uw vlees op of koud. Het dessert daar in tegen is zeer goed.Meer

Datum van bezoek: juni 2022
Nuttig?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 17 oktober 2021

Heel lekker gegeten. Enorm vriendelijke bediening. Super gezellig restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar 👍

Datum van bezoek: oktober 2021
Nuttig?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 12 oktober 2021

Onverwacht gaan dineren int hofke van Wommelgem ! Wat een mooie ligging ( onder de kerktoren ) en wat een prachtig pand ! Aperitief genomen op het aangename achterterras. Lekker gegeten en wat een heerlijke Sabayon als dessert . Prijzen zijn eerlijk . Oh ja...en wat een top bediening , ook niet onbelangrijk vind ik 👍 Daar zien ze ons zeker terug !Meer

Datum van bezoek: september 2021
Nuttig?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 8 oktober 2021

Eten was ok maar niet meer dan dat! Zeer lang moeten wachten op ons eten ! Wel een zeer vriendelijke bediening

Datum van bezoek: oktober 2021
Nuttig?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 18 september 2021 via mobiele applicatie

Lekker eten, zeer goede en attente bediening. Deze lokatie/ restaurant heeft een hobbelig verleden maar daar is niets meer van te merken. Ik kom hier zeker en vast terug.

Datum van bezoek: september 2021
Nuttig?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken
De beste in de buurt
De beste hotels in de buurtAlles weergeven
B-aparthotel Moretus
140 beoordelingen
op 5,39 km afstand
Van der Valk Hotel Antwerpen
446 beoordelingen
op 5,41 km afstand
Tulip Inn Antwerpen
181 beoordelingen
op 5,7 km afstand
Hotel Bristol International
35 beoordelingen
op 6,39 km afstand
De beste restaurants in de buurtAlles weergeven
Sapore Vero
65 beoordelingen
op 1,42 km afstand
Grand Cafe Lindenberg
57 beoordelingen
op 0,26 km afstand
Teernesse Clubhouse
7 beoordelingen
op 1,21 km afstand
De beste attracties in de buurtAlles weergeven
Wijnegem
182 beoordelingen
op 2,51 km afstand
Mask'ara
27 beoordelingen
op 2,71 km afstand
De Schranshoeve
5 beoordelingen
op 3,03 km afstand
Antaqua Diving School
8 beoordelingen
op 4,76 km afstand
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hofke van Wommelgem.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Uw gratis vermelding claimen

HOFKE VAN WOMMELGEM - Restaurantbeoordelingen, foto's en telefoonnummer

Veelgestelde vragen over Hofke van Wommelgem

Hofke van Wommelgem is beoordeeld in de volgende categorieën door Tripadvisor-reizigers:
  • Eten: 4.5
  • Bediening: 5
  • Prijs-kwaliteit: 4.5