Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Waarderingen en beoordelingen

Nr. 72 van 1.436 Japans in Shibuya
Nr. 127 van 4.283 Restaurants in Shibuya
WAARDERINGEN
Eten
Bediening
Prijs-kwaliteit

Meer informatie

CUISINES
Japans, Aziatisch
Maaltijden
Diner
FUNCTIES
Reserveringen, Zitplaatsen, Serveert alcohol, Service aan tafel
Beoordelingen (31)
Beoordelingen filteren
17 resultaten
Waardering van reizigers
13
0
3
1
0
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
Waardering van reizigers
13
0
3
1
0
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 7 januari 2020 via mobiele applicatie

Na 300 telefoontjes lukte het me om een tafel te krijgen, en het was de moeite waard! Het Den-team is de coolste en ze voelen zich meteen thuis, maar als ze aan de slag gaan, spelen ze hun spel. Het eten is fantastisch, presentatie geweldig....De ervaring wordt nog unieker gemaakt omdat er slechts één grote tafel voor iedereen is, dit maakt mensen chatten en hebben een beetje meer plezier met het verkennen van het menu. Kan het niet genoeg aanbevelen. Bedankt voor een epische laatste maaltijd in Japan voor iedereen in Den! ?Meer

Datum van bezoek: november 2019
Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Wauw. Den doet geweldige Kaiseke. Eten is geweldig. En mooi gepresenteerd. Sake en wijn ook top. En de service is fantastisch. Het werk waard om een reservering te krijgen: -)

Datum van bezoek: september 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2019

de locatie is een beetje moeilijk te vinden omdat de deur is vernoemd naar een oud restaurant en is gesloten door 7 p. m. toen we aankwamen. het personeel en de chef-kok zijn erg vriendelijk en funloving. het eten is lekker.

Datum van bezoek: augustus 2019
Beoordeeld op 16 juli 2019 via mobiele applicatie

Ik had het geluk om de dag voordat ik naar Tokio vloog een oproep te ontvangen voor een geannuleerde boeking. Binnen twee dagen zaten we te eten in Den! Als u een boeking kunt krijgen. . . Pak aan! Eten was uitstekend, service was onberispelijk....5/5, 10/10. . . Geen wonder dat deze plek zoveel prijzen heeft! ! ! !Meer

Datum van bezoek: juli 2019
Beoordeeld op 12 juli 2019

Zo. Ik wilde mijn reserveringservaring met iedereen delen, in de hoop dat het u helpt om hier een reservering te maken. Net als jij was ik gefrustreerd omdat ik moest bellen, niet online kon boeken en mijn hotelconciërge niet kon gebruiken. Den neemt reserveringen telefonisch...alleen van 12:00 tot 17:00 uur Tokyo Time. Dus ik had 4 nachten in Tokio. Dus ik denk dat ik dit heb. Eerste nacht: 155 roept allemaal van 12 - 130 Tokkentijd. Niets en telefoon was erg druk. Pas om de 20 minuten ging het over. Tweede nacht. 175 oproepen. 12 - 145. Hetzelfde als eerder, behalve. Ik ging naar bed, werd 3 uur later wakker en belde nog eens 10 minuten en kwam erdoor. (430 Tokyo tijd) maar alle geboekte en wachtende vermeldingen. Derde nacht: was druk en kon niet bellen tot 215 Tokyo Time. Het ging veel vaker over dan bezette signalen en ik kreeg een tafel. Les over HET MAKEN VAN EEN TAFEL. bel niet op de middag in Tokio. Wacht tot ongeveer 2 uur (of 130 uur als je geen geduld hebt). Ik wed dat je kansen veel beter zijn dan 1. Mensen hebben tafels gekregen. 2. Mensen hebben het opgegeven. Tot slot: er is mij verteld dat u een e-mail kunt sturen om naar de dagtabellen te vragen en dat u om 17.00 uur in de tijd in Tokio (2 maanden op voorhand, dezelfde avond dat u belt) aan de wachtlijst kunt toevoegen en dat kan werken. Ik hoop dat dit helpt. .Meer

Datum van bezoek: juli 2019
Beoordeeld op 11 juni 2019

Ja, de reserveringsregels zijn absurd: telefonisch alleen tussen 12 en 17 uur Tokyo tijd, precies twee maanden van tevoren. Het lijkt erop dat elke fijnproever op aarde precies op hetzelfde moment belt, dus de lijn rinkelt bezet, of het circuit werkt niet. Maar na een...paar honderd pogingen antwoordt een stem. Een echte live stem. Ze is Noriko en je wordt meteen op je gemak gesteld. Je denkt: "Dit gaat alle moeite waard zijn." Dan tel je angstig de dagen af, na de gedachte of de frustratie van al die internationale herkiespogingen de moeite waard is geweest. En het is. Onze avond in Den was geweldig. Inventief, heerlijk, maar toch begint een of andere manier pretentieloos eten te eindigen. Chef-kok Zaiyu kookt met zijn tong in de wang (google de uitdrukking als je geen Amerikaan of Brit bent), zijn gevoel voor humor is duidelijk aanwezig in elk gerecht. Het is speels, vrolijk en verrassend eten. Chef-kok Zaiyu, Noriko, Joy, Jesus en het team zijn erin geslaagd om het te winnen - we zagen hoe ze elk gerecht behandelden tot dezelfde geweldige ervaring, maar we voelden ons vaak alsof we de enige mensen in de kamer waren die hun volle aandacht kregen. Ik zal het eten niet kritiseren anders dan te zeggen dat het alle lof waardig is, niets is helemaal zoals het op het eerste gezicht lijkt, en het zal een maaltijd zijn die je je zult herinneren. Den viert eten en laat diners zien dat een high-end dineren niet serieus of zwaar hoeft te zijn.Meer

Datum van bezoek: mei 2019
Beoordeeld op 19 december 2018

We hebben het geluk gehad om wereldwijd in een aantal Michelin-restaurants te dineren (Japan, New York, Italië, Oostenrijk) en dit is verreweg een van onze favoriete ervaringen! We waren enthousiast om te dineren hier vooral vanwege alle lofbetuigingen dit restaurant heeft in het afgelopen jaar...(no. 18 in de wereld, nr. 2 in Azië) ontvangen, en het stelde niet teleur! De sfeer is warm en casual, in een open concept en een leuke omgeving - een pilaar is bedekt met handgeschreven opmerkingen van gasten en een van de apparaten in de keuken is bedekt met leuke stickers. Het eten is net zo leuk en innovatief als de omgeving - van Den's signature "Dentucky Fried Chicken" compleet met een meeneemdoos, tot de kenmerkende salade met een smileygezicht, het was zo verfrissend om GOED eten te ervaren in een dergelijke ontspannen omgeving. Onze afhaalrestaurants hadden mini-landvlaggen, die onze nationaliteit aangaven, wat zo'n leuke persoonlijke touch was! Op technisch niveau is het eten complex, maar niet in de presentatie, eerder in voorbereiding met eenvoudige en seizoensgebonden ingrediënten. We hielden van de soep met wintermeloen en varkensbuik die je ziel verwarmde, evenals de rijst met varkensschouder - zo eenvoudig en smakelijk! Het menu is iets kleiner dan Den's 2-sterren tegenhangers in Japan, maar dat betekent niet dat je je minder vervuld voelt. Voorbij het eten en de omgeving, was de ongelooflijke gastvrijheid die chef Zaiyu Hasegawa en zijn staf gaven. Op een gegeven moment verscheen Chef's geliefde hond, Puchi, en hij was het meest schattige ding! Toen de bediening stopte, wiegde chef-kok Puchi in zijn schoot en het was zo hartverwarmend om zijn genegenheid voor zijn hond te zien. We waren de laatste gasten om te vertrekken, en nadat we met Puchi hadden gespeeld, namen we een paar foto's met chef-kok, chef-kok en het hele personeel (voor en achterkant van het huis), liepen ons opgewekt het restaurant uit en onze taxi in, terwijl we gedag zwaaiden we trokken weg - het was zo ontroerend! Ik had alle beoordelingen gelezen over hoe moeilijk het was om het restaurant te bellen en een reservering te maken, en dat ben ik zeker zelf tegengekomen (ik belde 3 - 4 verschillende gelegenheden, 1. 5 maanden voor onze reis). Uiteindelijk kreeg ik door en verbonden met Noriko, die onze reservering bevestigd, en was zo een genot in persoon! Een reservering maken was niet bepaald eenvoudig, maar het was absoluut de moeite waard en we kunnen niet wachten om terug te keren!Meer

Datum van bezoek: november 2018
Beoordeeld op 4 september 2018 via mobiele applicatie

We hadden de gelegenheid om het eten van Chef Hasegawa te proberen toen hij en zijn team een ​​paar maanden eerder naar Hong Kong gingen. Het was een samenwerkingsevenement in het Ritz Carlton Hotel met chef Royer uit Odette, Singapore. We waren erg onder de...indruk van wat hij presenteerde. We besloten meteen om een ​​reis naar Tokio te maken en te dineren in zijn restaurant. We zijn blij dat we kwamen, want wat we kregen van het diner in Hong Kong was slechts een aanlokkelijke trailer van een geweldige film. Bij DEN zagen we van dichtbij hoe de chef en zijn team in de keuken aan het werk waren. We proefden het geweldige eten van het steeds veranderende menu dat hij met de meest verse seizoensgebonden ingrediënten creëerde. We voelden ook de oprechte gastvrijheid van zijn vrouw, Emi San en de rest van de familie Hasegawa. En natuurlijk mogen we spelen met zijn schattige hond Picu. Dit restaurant is om een ​​reden op de top en dat is wat men hen moet betalen voor een bezoek aan de eerste hand. Echt goed gedaan!Meer

Datum van bezoek: september 2018
Beoordeeld op 20 augustus 2018

Ik kijk uit naar het bezoek, want ik had gelezen dat Den leuk is en het eten is geweldig. Ik heb echt genoten van beide aspecten, de service is attent en erg leuk en boeiend. Ik zat aan de bar tegenover de keuken, zodat het...boeiend was met de keuken, maar toen de bediening vertraagde, kwam de chef naar buiten en praatte hij ook met alle tafels. Wat het voedsel betreft, mijn menu voor de nacht die ik bezocht (10 augustus) was: Beginner: Monaka (Japanse traditionele zoetwaren-snoepjes) ingeklemd met foie gras gemarineerd in witte miso, Japanse pruimenconfituur (sumomo), en ingelegde radijs. Tweede gang: Tokoroten Jelly-noedel gemaakt van tomaat, geserveerd met passievruchten, basilicumzaden en dashi-azijngelei DENtucky Fried Chicken: Gefrituurde kip gevuld met plakkerige rijst en gegrilde matsutake-paddenstoel Sashimi: Katsuo (Bonito) uit Shizuoka geserveerd met Japanse mosterd (karashi) Gegrilde gerecht: Zoetwater paling (unagi) gegrild met een kwast van sojasaus, geserveerd met gegrilde paprika's en geraspte pikante daikon garDEN salade: Signature salade met 20 verschillende soorten groente bereid in verschillende bereidingsmethoden zoals gefrituurd, gebeitst, gegrild, rauw. . . enz Soep: Soep met varkensvlees en Japanse augurken - onze zelfgemaakte zuurkool en Kyoto pickles "suguki" Rijst: Sirloin runderrijst met 16 soorten granen, geserveerd met Japanse augurken (myouga, komkommer, aubergines) en miso-soep Nagerecht: Perzik gemarineerd in munt, rumgelei en yoghurt sorbet. Het was een heel interessant menu, allemaal van geweldige kwaliteit en uitstekende smaken, maar ook heel anders voor een eersteklas restaurant - minder voorzichtig en zorgeloos. Ik heb echt genoten van alle cursussen, met name de garDEN die een van de beste salade / groentegerechten die ik ooit heb gehad. Er is geen wijnkaart, je krijgt selecties uit sake en wijn per gang aangeboden en ik heb genoten van een aantal zeer interessante keuzes. Mijn totale factuur was veel minder dan ik heb betaald in andere toprestaurants in Japan. Ik zou een bezoek aanraden en de leuke factor in gedachten houden.Meer

Datum van bezoek: augustus 2018
Beoordeeld op 25 juni 2018

We lezen veel over Chef Zayiu Hasegawa voordat hij komt. We wilden de creatieve cursussen ervaren die door velen werden geprezen. En we werden niet teleurgesteld. We genoten van de nacht met uitstekend eten en diensten. Chef Hasegawa en zijn team (en natuurlijk Puchi Jr)...waren zo vriendelijk en persoonlijk. We hadden zoveel plezier! En gefeliciteerd Team Den voor het winnen van de topranglijst in de World's Best 50 Restaurant-eer. Goed gedaan! We zullen opnieuw bezoeken!Meer

Datum van bezoek: juni 2018
Meer beoordelingen bekijken
De beste in de buurt
De beste hotels in de buurtAlles weergeven
Nippon Seinenkan Hotel
166 beoordelingen
op 0,28 km afstand
Hotel Allamanda Aoyama
51 beoordelingen
op 0,5 km afstand
Tokyu Stay Aoyama Premier
247 beoordelingen
op 0,61 km afstand
Mitsui Garden Hotel Jingugaien Tokyo Premier
24 beoordelingen
op 0,83 km afstand
De beste restaurants in de buurtAlles weergeven
Florilege
73 beoordelingen
op 0,12 km afstand
ORGANIC TABLE BY LAPAZ
18 beoordelingen
op 0,11 km afstand
Aminima
11 beoordelingen
op 0,09 km afstand
De beste attracties in de buurtAlles weergeven
Japan Olympic Museum
19 beoordelingen
op 0,3 km afstand
The Watarium Museum of Contemporary Art
72 beoordelingen
op 0,28 km afstand
Aoyama Kumano Shrine
16 beoordelingen
op 0,15 km afstand
Maction Planet
284 beoordelingen
op 0,33 km afstand
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Den.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Uw gratis vermelding claimen