Hippocampus



Over
Welkom bij Hippocampus! Je ‘tweede thuis’ in Mol. Het pension biedt een groot aantal voorzieningen voor een fantastisch verblijf.
Dit pension voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten een minibar, een bureau en een zitgedeelte. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar.
Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Hippocampus toegang tot roomservice, een krant en bagageopslag. Hippocampus biedt ook een lounge, waardoor je reis naar Mol nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak gratis openbaar parkeren in de buurt beschikbaar voor gasten.
Als je in Mol bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van Hippocampus gaan, waaronder Mangerie Weselo (0,9 km) en Brik Pilée (0,2 km).
Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire historische locaties zoals 15 Kapellekens.
Bij Hippocampus geniet je van een ontspannend verblijf en ligt het beste van Mol aan je voeten.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 8
- 5
- 3
- 1
- 2
- Filteren
- Nederlands
Ontbijt viel erg tegen, niet zoals de foto’s op de site. Heel karig, alleen wit brood, geen cappuchino, geen scrambled egg of gebakken ei, alleen gekookt. We wilden heel graag in de serre zitten beneden, maar dat is ingewikkeld en kan niet. Zijn verder geen gasten, weinig flexibel. We zitten tegen een muur en vragen of we bij het raam kunnen zitten. Ook dat is moeilijk, de eitjes staan al op onze tafel. Na ons enthousiasme over de tuin mogen we toch bij het raam, kost veel moeite. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken en dat terwijl er verder geen gasten zijn. We gaan snel ergens anders cappuccino drinken waar we gastvrij worden ontvangen! Zwembad is trouwens nergens te vinden, ergens in de tuin van de eigenaar, niet gevonden.
Een klein, heel mooi hotelletje, idyllisch gelegen en net voldoende kamers voor onszelf en onze naasten. Beter kan het toch niet worden, toch?!
Echter een maand voor onze trouw nemen we, zoals ons gevraagd werd, contact op met het hotel om de laatste details te bespreken. We kregen echter heel snel per e-mail te horen dat men onze reservatie eenzijdig had geannuleerd. Geen telefoontje, geen e-mail gewoon geannuleerd. Als reden gaven ze op dat ze ons niet meer gehoord hadden en dat we geen voorschot hadden betaald.
Belangrijke kanttekening, een voorschot betalen was niet nodig. En betreffende hun eerste opmerking, vinden we het heel vreemd dat als we de gemaakte afspraken naleven men nog steeds verwacht hen geregeld te contacteren? Had men dit dan niet moeten laten weten? Had men ons bij enige twijfel gecontacteerd dan hadden we hierop kunnen reageren.
Daar stonden we dan, alles was geregeld, voor onze ouders, broer/zus, onze kindjes, babysit en plots moesten we last minute een oplossing zoeken. Oplossing, 3 van de 8 kamers waren nog beschikbaar. Een vierde kamer hebben we kunnen bekomen daar één van onze gasten zijn reservatie had geannuleerd. De overige 3 kamers hebben we bij een ander hotel moeten boeken.
De reden van onze ongunstige review is omdat we het ontzettend jammer vinden dat ook bij aankomst de zaakvoerder op geen enkel moment een toegift heeft gedaan. Geen excuses, kleine attentie voor ons als huwelijkskoppel als blijk van verontschuldigingen werd hier gemaakt. Integendeel we hebben zelfs € 5 teveel betaald.
Mocht er op enig moment tijdens ons verblijf een tegemoetkoming zijn geweest, hoe klein ook, dan hadden we dit met een heel ander gevoel kunnen afsluiten. Er kan altijd iets verkeerd lopen maar het is de manier waarop hierop geanticipeerd wordt dat het verschil maakt. Het geeft blijk van gebrekkige communicatie en weinig professionalisme. Jammer, dit is een gemiste kans voor hen.
We gaan zeker nog eens terug!
Een oude manoir aan een mooie vijver in een rustgevend kader.
Zeer charmant ontvangen door de gastvrouw.
Na een mooie boswandeling afgesloten met een heerlijk diner.
Keuken is klassiek Frans met een moderne toets.
Prijs/kwaliteit top en zeker voor herhaling vatbaar.
"Prachtige locatie en kamers die helemaal teniet gedaan worden door de boertige bediening "Volledige beoordeling lezen
"De Kamer "Arthur" heeft het mooiste uitzicht op de tuin en de vijver."Volledige beoordeling lezen
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding