Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
3 Chemin du Bosquet Pont Du Gard, 30210 Castillon-du-Gard Frankrijk
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
92 US$
Aanbieding bekijken
Hotels.com93 US$
Expedia.com93 US$
Hotwire.com93 US$
Tripadvisor92 US$
ZenHotels.com
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (68)
Kamer en suite (34)
Zwembad en strand (24)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Gratis ontbijt
Fietsverhuur
Kanoën
Vergaderruimtes
Spa
Parkeergarage
Beveiligde parkeerplaats
Gratis internet
Wifi
Openbare wifi
Internet
Bubbelbad
Buitenzwembad
Wijn/champagne
Recreatieruimte
Paardrijden
Bordspellen/puzzels
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Hoofdmassage
Massage
Nekmassage
Rookvrij hotel
Buitenmeubelen
Picknickgedeelte
Lig-/strandstoelen
Dakterras
Parasols
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Open haard
Flessenwater
Koelkast
Bubbelbad
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Charmant
Romantisch
Gesproken talen
Engels, Frans, Italiaans
288beoordelingen0vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 154
  • 105
  • 17
  • 8
  • 4
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
We verbleven hier twee nachten. Mooie locatie, fijn zwembad, toch werd ons verblijf een grote teleurstelling waarbij de vrouw des huizes ons uiteindelijk roepend heeft uitgescholden en zeer onrespectvol was. Jammer want haar partner was wel zeer behulpzaam en klantvriendelijk. De gastvrouw daarentegen was meerdere keren onbeschoft en een keer verbaal agressief. Tel daarbij op dat er geen verse lakens/ handdoeken of wc-papier (waardoor we zakdoekjes moesten gebruiken) voorzien werd na de eerste nacht, een koelkast die gebruikt kon worden maar onaangekondigd op slot ging waarbij we niet aan onze spullen konden op het moment dat we ze nodig hadden, ontbijt dat pas vanaf 9u kon en bijzonder karig was (enkel gelei als beleg en zeer afgemeten portie brood). Dit alles hadden we door de vingers kunnen zien, maar het roepen van een vrouw die de titel gastvrouw niet verdient niet. Zonde, want de omgeving is prachtig. Gelukkig genoten we wel van de wondermooie pont du gare!
Meer lezen
Antwoord van Roving823121, Propriétaire bij La Bastide des Pins
Gereageerd op 2 jun. 2019
Nous sommes désolés, que vous n’ayez pas apprécié notre accueil, comme 99% de nos clients. Qu’a-t-il bien pu se passer ? Explications : Dans les chambres d’hôtes, contrairement aux hôtels qui possèdent une réception 24h/24 et beaucoup de personnel, il y a des horaires et des règles à respecter pour que tout se passe bien. Il faut aussi communiquer un minimum avec les propriétaires ! Ainsi, nous ne faisons pas d’économies sur le papier toilette, mais ne pouvons vous le donner entre 14h et 16h00, lorsque nous sommes en courses ! Il suffit dans ce cas de nous envoyer un SMS ! Nous pouvons servir le petit déjeuner avant 9h00, si nous sommes prévenus auparavant. Si ce n’est pas le cas, il ne sert à rien de tambouriner à la porte de la cuisine pour que ça aille plus vite ! Le réfrigérateur de la cuisine commune n’est pas accessible la nuit, car nous fermons la porte, mais pour y avoir accès en dehors des heures « classiques », il suffisait de nous le demander ! Enfin, si vous aviez pris le temps de prendre le petit déjeuner le second jour, vous auriez pu constater qu’il y avait trois confitures « Maison » et du miel local. Vous avez pu apprécier le gâteau « maison » et les fruits de saison, lors du 1er petit déjeuner. Un minimum de respect pour vos hôtes, aurait évité que nous soyons obligés de vous « recadrer » ce que vous n’avez pas supporté, du fait de votre manque total d’éducation.
Meer lezen
Voor ons vrijgezellenweekend waren we 2 nachtjes in deze b&b met 5 vriendinnen. We hadden twee kamers geboekt en betaald voor 6 personen. S avonds gingen we in de jacuzzi. De man (werd uitgebaat door een koppel) kwam ons uitleggen hoe de jacuzzi werkte en hielp ons hierbij. Een uurtje later kwam de vrouw erg boos buiten dat we dit hadden moeten reserveren en dat het betalend was. Dit staat blijkbaar op de site maar in de b&b zelf staat dit nergens te lezen of aangeduid. De laatste dag wilden we om half 9 ontbijten gezien we nog een hele trip voor de boeg hadden. Dat ging niet ontbijt wordt pas vanaf 9 geserveerd kregen we zeer onvriendelijk te horen. Hoewel we voor 6 hadden betaald was het niet mogelijk dat er iemand die was nagereisd mee at. De koffie die geserveerd werd was koud. Als antwoord kregen we: zet hem dan in de microgolfoven. De kamers werden na nacht 1 niet nagekeken door de uitbaters. Geen nieuwe handdoeken, geen toiletpapier. De koffietassen die op de kamer stonden waren door de vorige gasten gebruikt en niet uitgewassen. Er werd ons vriendelijk verzorgd om de minibarfrigo niet te gebruiken (want beter voor het milieu). We mochten de frigo van de keuken gebruiken. Maar deze stond om 22u s avonds wel op slot. Zeer trieste b&b. Mooie kamers maar uitbaters weten niet hoe je met gasten omgaat. Er zijn veel betere b&b s in de buurt.
Meer lezen
Antwoord van Roving823121, Propriétaire bij La Bastide des Pins
Gereageerd op 2 jun. 2019
Nous sommes désolés, que vous n’ayez pas apprécié notre accueil, comme 99% de nos clients. Qu’a-t-il bien pu se passer ? Explications : Dans les chambres d’hôtes, contrairement aux hôtels qui possèdent une réception 24h/24 et beaucoup de personnel, il y a des horaires et des règles à respecter pour que tout se passe bien. Il faut aussi communiquer un minimum avec les propriétaires ! Ainsi, nous ne faisons pas d’économies sur le papier toilette, mais ne pouvons vous le donner entre 14h et 16h00, lorsque nous sommes en courses ! Il suffit dans ce cas de nous envoyer un SMS ! Il n’est également pas normal d’utiliser le Jacuzzi sans en parler à personne ! Nous pouvons servir le petit déjeuner avant 9h00, si nous sommes prévenus auparavant. Si ce n’est pas le cas, il ne sert à rien de tambouriner à la porte de la cuisine pour que ça aille plus vite ! De même, nous devons être prévenus à l’avance, si deux nouvelles personnes (sic) apparaissent au petit déjeuner ! Le réfrigérateur de la cuisine commune n’est pas accessible la nuit, car nous fermons la porte, mais pour y avoir accès en dehors des heures « classiques », il suffisait de nous le demander ! Un minimum de respect pour vos hôtes, aurait évité que nous soyons obligés de vous « recadrer » ce que vous n’avez pas supporté, du fait de votre manque total d’éducation.
Meer lezen
Nette kamer, met zeer ruime badkamer met fijne stort douce. Heel fijn zwembad. Zeer aardige eigenaren. Prima ontbijt. Zeer dichtbij snelweg, zodat wij volgende dag verder konden richting Spanje. Op loopafstand van de rivier de Gardon.
Meer lezen
De B&B is zeer goed gelegen, ideaal om de nabijgelegen steden te bezoeken. De kamer was goed maar wel niet proper. De vloer was vuil bij aankomst en er waren talrijke spinnenwebben aanwezig. Ontbijt is niet zoals omschreven op de website en is qua prijs-kwaliteit ondermaats. Kortom ideaal voor 1 nacht maar zeker niet langer.
Meer lezen
Antwoord van Elisa L, Gérant bij La Bastide des Pins
Gereageerd op 5 jul. 2016
Bonjour, Durant votre séjour de 03 nuits, nous vous avons proposé de refaire la chambre (changement des draps et serviettes de bain et remplacement de savons etc) Vous avez refusé et vous nous avez demandé de changer seulement les serviettes de bain Si la chambre avait été refaite entièrement, vous n'auriez donc pas eu les petits inconvénients que vous nous avez signalés Quant au petit déjeuner, nous sommes désolés si vous ne l'avez pas trouvé à votre goût! Il est dommage que vous nous l'ayez pas signalé en temps réel Nous pensons avoir fait de notre mieux pour vous mettre à l'aise et faire en sorte que votre séjour soit des plus agréables Bien cordialement Elisa & Laurent La Bastide des Pins
Meer lezen
De familiekamer is o.k. : ze is proper en de airco werkt perfect (en dat laatste is heel belangrijk in de zomer). De kinderen vonden het fijn op de mezzazine te kunnen slapen (waar het wel wat warmer is). Algemeen genomen is de kamer niet heel groot (de badkamer daarentegen wel) De privacy is eerder beperkt te noemen, omdat 4 kamers in een hoekvormige opstelling naast elkaar gelegen zijn. De B&B is vrij centraal gelegen en van daaruit is het gemakkelijk om met de wagen Uzès, Nîmes, Avignon, Arles, maar ook bvb. de Middellandse Zee te bereiken. Het grote zwembad is zeker een pluspunt, en, als je dat wenst, kan je vlakbij (op loopafstand) in de Gardon gaan zwemmen. Trouwens, van daaruit heb je ook een mooi zicht op de Pont du Gard. Wat de locatie aangaat van de B&B : deze is in een residentiële wijk gelegen, maar je heb niet dat gevoel omdat het domein ommuurd is. Natuurlijk heb je dan wel geen prachtig zicht op een meer, of een rivier of de bergen... als dat je verwachting zou zijn. De gastgevers komen soms wat afstandelijk over; waarschijnlijk is dat niet de bedoeling, maar je hebt wel ietwat dat gevoel. Het ontbijt is in orde en ruim voldoende. Alleen de afwisseling ontbreekt een beetje : na 8 dagen verschillende soorten van (weliswaar lekkere) confituur gegeten te hebben (met steeds dezelfde soorten brood + croissant), snak je toch wel naar een eitje of een stukje ander beleg, ook al omdat het fruit dat voorhanden was niet erg vers was (althans volgens mijn echtgenote).
Meer lezen
PRIJSKLASSE
77 US$ - 120 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
FrankrijkOccitanieGardCastillon-du-Gard
AANTAL KAMERS
5
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over La Bastide des Pins
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van La Bastide des Pins?
Attracties in de buurt zijn Pont du Gard (1,1 mijl), Eglise Saint Pierre (2,0 mijl) en Domaine de Pierredon (7,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van La Bastide des Pins?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, inclusief ontbijt en zwembad.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij La Bastide des Pins?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, koelkast en open haard.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij La Bastide des Pins?
Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij La Bastide des Pins?
Ja, gratis parkeren, parkeergarage en beveiligde parkeerplaats zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van La Bastide des Pins?
Restaurants met een gunstige locatie zijn l'Amphytrion, Restaurant La Provence en Les Jarres.
Zijn er sportvoorzieningen bij La Bastide des Pins?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad tijdens hun verblijf.
Welke talen spreekt het personeel van La Bastide des Pins?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, frans en italiaans.
Is La Bastide des Pins toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang en kamers toegankelijk voor mindervaliden. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.