Floris Ustel Midi is ideaal voor een bezoek aan Anderlecht. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een rustige omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
Gasten kunnen gebruikmaken van gratis internet en de kamers bij Floris Ustel Midi Hotel bevatten een flatscreen-tv en een bureau.
Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals 24 uursreceptie, koffiebar en bagageopslag. Gasten van Floris Ustel Midi Hotel kunnen daarnaast gebruikmaken van ontbijt op locatie.
Floris Ustel Midi Hotel ligt dichtbij Collegiale Saints Pierre et Guidon (2,4 km), een populaire bezienswaardigheid in Anderlecht. Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.
Op zoek naar een Frans restaurant? Misschien zijn brasserie l'escale, La Brouette of Resto Cinq in de buurt van Floris Ustel Midi Hotel iets voor jou.
Als je Anderlecht wilt verkennen, is een populair monument, zoals Monument aux Forains, misschien iets voor jou.
Geniet van je verblijf bij Floris Ustel Midi en veel plezier in Anderlecht!
Parkeren is een gedoe is niet gratis! Je moet het weg parkeren tegen een betaling. Goed ontbijt en gezellig hotel ligging van hotel is vrij voordeur is rustig.Er waren geen slippers, geen koelkast en geen extra handdoek. Maar verblijf en ontbijt is een aanrader.
Fijn verblijf gehad! Aardige receptionisten en bij binnenkomst oogt het stijlvol en verzorgd. Bij binnenkomst van de kamer viel het direct op hoe modern en schoon het was. We voelden ons meteen thuis. De badkamer was schoon, modern, en stijlvol ingericht. Verder is er in het hotel zelf weinig te doen en is de ligging niet ideaal. Er is een mogelijkheid om koffie en snacks te halen bij de receptie, maar dit is wel erg prijzig. Over het algemeen; zeker een aanrader.
De fotos op de site komen niet overeen met hoe het "Hotel" in werkelijkheid is. De ingang en receptie zagen er netjes uit en ik werd in eerste instantie vriendelijk ontvangen door de receptioniste. Bij het afgeven van de sleutel zei ze wel dat ik moest kijken hoe de kamer beviel, daar niet iedereen er tevreden over was. uh oh. Waarom verhuur je een kamer die kennelijk niet voldoet? Enfin na wat heen en weer gezeul tussen de receptie en de eerste lift naar de bovenste verdieping die niet naar de hoogste verdieping leidt waar mijn kamer (412) was, werd ik op korzelige wijze gewezen op de tweede lift die wel tot bovenin het gebouw kwam. Kamer 412 bleek een soort schuin hoekje te zijn waar een kinder stapelbed in staat. Daar ik niet de langste ben paste ik er net in. De lakens waren iig schoon en ik had maar voor 1 nacht geboekt en was moe na een treinreis van 20 uur en niet in de stemming om stennis te schoppen bij de receptie, dus ik dacht vooruit 1 nacht hou ik dit wel vol. Neen, zelfs 1 nacht was niet te doen. Het hele hotel en de kamer zijn zo smerig en stoffig dat ik om 4.00 u 's ochtends wakker werd omdat ik geen lucht kreeg en gigantisch moest hoesten. Ik heb nog geprobeerd het raam open te maken, maar dit ging niet daar de klink er afgebroken was. Ben toen naar beneden gegaan, heb uitgecheked en ben gaan zitten wachten in de lobby tot het licht werd en ik de eerste trein naar Amsterdam kon nemen. Op mijn klacht dat ik naar beneden was gekomen omdat ik geen lucht kreeg werd door de receptionist gezegd: Wat vervelend voor je. Ik werd niet aangekeken toen ik de deur uitliep... Overigens had ik een kamer inclusief ontbijt geboekt, maar nadat ik in de lobby op de bank was gaan zitten en de echte staat van de banken zag (moeilijk te zien in gedimd licht en van een afstand)en vooral voelde, groezelig en glad van het vuil, besloot ik het ontbijt maar te laten voor wat het was. Ik zou daar niet willen eten. 3 sterren hotel? Nee, beslist niet. Een belediging en een aanfluiting ja, dat wel.…
Wij zaten 4 nachten in het hotel. Eerst kregen wij een aftands kamertje op de bovenste etage naast de lift. Er zat schimmel in de badkamer. Wij hebben de eerste nacht amper geslapen door het enorme lawaai die de lift maakte. Het klonk als een stervende walvis. Na de eerste nacht wilde wij van kamer verwisselen. Die ochtend stond de volledige receptieruimte vol. Na een half uur te hebben gewacht hebben we besloten om dan maar eerst Brussel te verkennen en vervolgens om een andere kamer te vragen. Helaas was het volgens de (overigens ontzettend chagrijnige) receptioniste onmogelijk om te wisselen van kamer na 12.00 uur. De laatste 2 nachten gelukkig wel in een normale kamer doorgebracht. Dit haalde helaas de bittere smaak die de eerste 2 nachten hebben achtergelaten niet weg.
Jarenlang avondje uit met Pasen in Brussel. Evenveel keren een ander hotel geboekt. Uiteindelijk een stekje gevonden.Proper hotel dicht bij het zuidstation en het centrum. Mooie verzorgde kamer uitstekende wifi. Sterrenontbijt geen wonder dat de ontbijtzaal goed bevolkt is. Kleine lift in het tweede gedeelte. Maar voor een transit zonder bagage geen probleem.Adres staat genoteerd.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding