We waren serieus te vroeg bij het inchecken, maar dat was absoluut geen probleem voor de zeer warme, vriendelijke en gastvrije eigenares van het hotel. Een op het eerste zicht wat oubollig gebouw, dat binnenkort zal opgefrist worden door een aanpak van de voorgevel. Eenvoudige, maar mooi ingerichte kamers met alle nodige comfort inclusief gratis wifi. Op een steenworp van het station en het centrum van de stad. Zeer lekker en uitgebreid ontbijt ook. Er is een bar waar het ontbijt wordt opgediend, maar (enig negatief puntje) ons was het niet duidelijk of je er ook heen kon voor een drankje voor het slapengaan. We zijn zeer tevreden naar huis teruggekeerd!
Wij waren hier onlangs met een groep vrienden (6 kamers) voor een weekendje Oudenaarde. Het hotel ligt op wandelafstand van het centrum. De kamers zijn erg verzorgd en ruim, badkamer met regendouche is ook OK. Het cafe/restaurant wat vroeger deel uit maakte van het hotel is nu gesloten (wordt gebruikt als ontbijtruimte). Voor het ontbijt komt de eigenares naar het hotel: erg goed (eitjes zoals je wenst), alle vragen (mosterd bvb) worden direct voldaan (en de dag nadien staat dit extraatje al klaar). De eigenaars hebben in het centrum een restaurant dat zeker ook aan te bevelen is. Zeer betaalbaar qua prijs.
Het Hotel Teil ligt op loopafstand van het stadsplein in Oudenaarde ligt. Het is zeer schoon en de eigenaar, Mieke, is vriendelijk en zeer meegaand. De kamers zijn vrij groot en de badkamer is volledig vernieuwd ( ook groot). Het enige probleem is lawaai van de straat, maar het hotel is bezig alle ramen te vervangen met dubbel glas om het lawaai te dempen. Ik zal zeker in Hotel Teil de volgende keer dat ik in Oudenaarde zal verblijven!
Ik overnacht regelmatig in dit hotel en kom daar altijd graag terug. De prijzen zijn heel betaalbaar, het is er heel gezellig en het eten en ontbijt zijn prima! Het valt mij ook op dat ze ook veel vaste klanten hebben. De familiale sfeer zal daar voor iets tussen zitten. De kamers zijn 10 jaar geleden gerenoveerd. De rest van het oude gebouw wordt stap voor stap gerenoveerd maar daar ondervonden de gasten geen hinder van.
Gevraagde annulering en terugbetaling twee maanden vóór mijn reserveringsdatum. Dat is ruim binnen hun regel van één maand. Hotel zei prima, maar bleef vreemde verzoeken doen, waaronder: 1) mijn creditcardnummer via e-mail, 2) dat ik een lokale bankdirecteur bel om een bankoverschrijving te doen. Ze beweerden dat ze niet alleen mijn creditcard konden terugbetalen, ook al doet elk ander hotel op de planeet dat. Na verschillende e-mails, moest ik mijn creditcardmaatschappij bellen die me vervolgens het krediet gaf.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding